Det har gått 3 dagar

2008-06-18 @ 08:58:36
sen första gänget gick på semester, vilket betyder att både Ulrika, Fredrik & Sarah är på semester.
Så kvar som "pappersansvarig" är jag! Fast jag har Stina vid min sida och hon hjälper mig, himla tur jag har henne dessa 4 veckor!! Ok så himla hemskt är det inte men de två första dagarna
va ingen höjdare....kändes som om alla pappersvaror som kom så stod det mitt namn på....wiiee...or not!
Fast Lasse hjälpte mig visserligen med filofax-pallen som kom men sen va det inte så mkt mer ....haha
sen tröttna han....
Men så igår så kändes det som om alla kortförlag va hos oss, typ det sista innan de gick på semester.
Paperclip va där, fast det gjorde mig inget för han bara tog en beställning och sen pyste han....*puuh*
Sen kom Pictura....och jag visste vart kartongerna som skulle skickas tillbaka stod och vart "påfyllnadskartongerna" stod
och snurran med minikorten...sen prata han om några kortlister....och jag visste att Sarah vissat mig dem men vart de stod nu...Hmm...inte den blekaste...men då hoppa Lotta in för det visste hon.
Sen låg det en påse med studentkort som missades men Peter sa att det va bara och skriva ner dem på returlappen under student (inte så svårt, har visserligen inte gjort det än) haha och sen gick de iaf...
Sen kommer Scandecor...undrade om vi hade skickat in någon order på sparbössor....himla tur att Sarah pratade om att hon skulle göra det så det visste jag...sen börja hon yra om tårtljus/skrivbordsunderlägg/nyckelringar....
aaah...shit jag är inte involverad i de där korten och de företagen...haha jag försökte förklara det för henne när jag såg och kände mig som ett stort frågetecken...hon hade mest roligt åt mig (verkligen....det va ju sååå kul) haha
Aja...sen börja hon prata om kreditering av kort....*damn.....fatta nada*
Sen innan LoLa går hem så ställer de ut en vagn med returer ifrån Pictura...skicka tillbaka det här Maria,
What!! Jag vet f*n inte hur man ....är det utdraget i vårt system...vilken lapp ska vi behålla, vilken ska ner i kartongen...
daah...jag orkar inte!! Varför ska allt dumpas på mig....*skit*
Aja, jag panikringde Sarah igår kväll...haha behövde prata av mig med nån, och få stöd och råd !
Och är det någon som är bra på o lyssna när man behöver få ur sig "jobbrelaterade" saker och även annat här i livet så är det Sarah! Tacktacktacktacktacktack!!
Men vad du än gör så ring inte mig när jag har semester :P *asg* *puss*

Nehe om man ska åka till jobbet strax då....har en himla massa från igår och ta tag i idag!! *bajs*

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback