Det roligaste som hänt på

2008-06-19 @ 22:56:35
jobbet denna vecka va nog ikväll när Lovisa och Zekka va inne =)
Dock va nog inte jag den roligaste, så himla trött att jag knappt reagerade
när Lovisa "nöp mig i rumpan" haha shit stod i min egna lilla värld bland
kalendrarna .....och så halvt döv på det (Vet inte vart dövheten kommer ifrån, funderade på
om det kunde bero på åskvädret ute...Hmmm..för förkyld är jag då inte!)
Men det va kul och se dem, Zekka har jag inte sett på länge länge, Lovisa sprang jag
ju på på stan förra måndagen =) Världens goaste tjejer, önskade att jag träffade dem oftare!
Du Lovisa, du vet att du är hjärtligt välkommen den 28 *blink, flört, plz* ;) hihi

A just det, vi hade strömavbrott på Ikano idag...himla spännade or not!
Tycker mest synd om Sisters, deras butik va mörkbelagd säkert 20 min,
vi hade iaf ljuset kvar sen att datorerna inte funkade på ett par minuter gjorde
inte så mkt, kunde ju tyvärr inte leverera in kalendrar under  dessa minutrar :P
Snart är det natti natti. va uppe tidigt imorse. Va på massage kl 9 imorse,
himla skönt va det, han tyckte jag va fräsch....va nog att han inte hitta en massa
knutar o sånt, va nog det han mena ;) haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback