Det va nog så jobbigt som de sa

2008-06-05 @ 21:06:32

Instruktörerna på Body pump passet har sagt i 1-2 veckors tid hur jobbigt
Body pump 66 kommer bli...Vet inte om det va bara för att de sagt det eller om det verkligen va jobbigt.
Igår va det Body pump release för nr 66. O visst f*n va det jobbigt!!
Men som jag sa till Sarah att det kan ju va mest att det satt i huvudet att de sagt att det skulle va jobbigare.
Men lite jobbigare va det....många fler frivändningar på rygglåten + flera armhävningar (både bröstlåten samt axellåten)+ dips(en j*vla massa* (tänker jämt på chips o dip o blir sååå sugen)+ mycket udda sidoplanka som höll på att ta livet av mig :P + att det va många fler "halvor" på bicepslåten men lika fasen för det så kör jag med svart!! Yes!!
Är nog ganska nöjd med musiken också... =) Trallvänliga

Hihi bara måste säga det att när jag va nere på stan igår så va jag inne en snabbis på Bokmedia och hälsa på.
Och Edvard säger det: Du börjar ju få lite armar nu, det syns
Maria skitglad!
Sen springer jag på syster och Limpan på stan, de tyckte också att det syntes på mina armar.
Maria ännu gladare...två/tre personer på samma dag :) *wiee*
Body pumpen ger resultat :D :D

Har legat och stekt på balkongen nu i två dagar :) Gött som fasen och färg har jag fått på mig också. Och färgen är brun ;)
Nästan så mkt att det känns helt ok att jobba hela helgen...fast bara nästan :P haha
 
Har även hunnit med o springa en sväng på stan, systern min vill att jag ska trolla fram en önskelista.
Har påbörjat en nu iafall, men hoppas på att få lite systertid på mån o ta en sväng på stan med henne =)

Jag och Fredrik jobbade till 20:00 ikväll, helt oki. Det gick riktigt fort faktiskt, har stått o klippt en jäkla massa kuponger som ska gälla nere på Bokmedia.
Fredrik tiggde skjuts hem och snäll som man är så erbjuder man ett åk i rally golfen ;) Skulle även svänga förbi Edvard och lämna kupongerna ....så nu vet jag hur Edvard bor också.... =) Sen skjutsade jag hem Fredrik....
haha borde ju fasen få övertid på det, va ju inte hemma förns 20:45 :P

Nähe om man ska ut o gå lite, är ju inte riktigt lika varmt ute nu...
på med gympadojjorna och lite bra musik i öronen.. =)

Förresten va inne en snabbis på systemet innan jobbet.....eftersom att jag va så himla duktig på o via leg utan
att de behövde fråga så fick jag den här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback