I väntan på folket

2008-06-29 @ 21:16:18
Ikväll vankas det födelsedagsparty för mig!! Det kommer mer folk än jag
beräknad...trillar in sms då o då och frågan lyder är det ok och hon/han också kommer
och vi 'är ju inte dom som är dom, så självklart får de komma =)
Mitt enda krav är att de har paket med sig :P hahaha
Min älskade syster och man har precis varit här....Min underbara syster har fixat
snyggaste partymaken!! Jag vet hon är den bästa syster man kan ha och jag älskar henne massor!
Tack sis och förlåt för dina 6 sms i inkorgen ;) hihi

Va och körde Body Pump imorse och så solade vi efter (tränade med Sarah)
Charlotte hade försovit sig så "tomten" hade passet, han va ovanligt lugn idag men kanske
berodde på att han inte hunnit få i sig nån frukost och hade energi att spela Allan :P

Annars har jag mest städat idag, tvättat fönstern, dammsugit, diskat, plockat undan och haft mig.....
Mackan och Stoffe har varit i Laxå idag =) Markus hade sett en motorcykel som han va intresserad av på blocket och
personen som hade den bor i Laxå, ligger åt Örebro hållet....
Så han och Stoffe tog Stoffes motorcykel och drog dit....så de har varit på en liten roadtrip idag.
De kom hem välbehållna iaf + en motorcykel till Markus =)

Nu kommer det folk
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback