Idag är ingen vanlig dag

2008-06-23 @ 08:56:19
för det är MIN födelsedag!!
Ja må ja leva, ja må ja leva, ja må ja leva uti hundrade år!
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!

Vaknade när Markus gick upp, han sjöng så fint för mig ;) *love him so much*
Somna om 1 timme, sen va det dags o upp o hoppa...in i duschen, missade när pappa ringde
så ringde upp nästan direkt efter....
Syster skickade mms, Lina har ringt....Hallå kan jag få göra iordning mig nu ;) haha
Näevars är jätteglad för alla samtal/sms/mms (i skrivande stund plingade det till i mobilen, bbr....)

Ska spendera min födelsedag på jobbet 10-18 med Kerstin, Lotta & Lasse.
Kan det bli en bättre födelsedag *harkel*.......
Jag ska göra det bästa för att den ska bli bra :) :)

Dags för frukost nu!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Stina

GRATTIS!!!!!! Hoppas du får en riktigt fin dag, även om en del av den måste spenderas på ikano!! Kram kram/stina

2008-06-23 @ 18:10:35

Postat av: Syrran

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan´

jag har den äran att gratulera!

puss

2008-06-23 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback