Långledigt, skulle inte tro så

2008-06-09 @ 14:48:14
Alla tjatar om att de haft långledigt o det har varit sååå skönt.
Skulle inte tro så, själv har man jobbat både fre, lör o sön.
Visst dubbelt betalt tre dagar i rad, ska la inte gnälla men det skulle inte skada om vädret hade vart
sämre....suger o jobba när det är 30 grader ute och folk är o badar....
Fredagkvällen blev lugn....minns inte vad vi gjorde...joo vi kolla resor.
Sätter en femma på att vi kolla på ett avsnitt Desperate Housewives också :) Bra skit!
Lördagen hann jag mest komma hem ifrån jobbet slänga i mig en macka och sen bar det
av till Östra Harg ut åt Linghem hållet....Där vankades det grillning och party....
Kvällens chaufför...that´s me!! Yes, så jag hade köpt med mig en stor flaska vatten...haha såg
ut som om jag hade en dunk med mig...så folk trodde nog att jag va fuller men icke sa nicke...
hade dock roligt åt de som va fulla ;) haha


Hahah jag ser visserligen full ut på kortet men jag lovar rent vatten i dunken ;)

Söndagen va lugn, Markus och jag va ute på en skön promenad efter jobbet :)
Tittade på Desperate Housewives och gick och la oss tidigt :)

Ledig på en måndag...jag vet det känns lite konstigt. De har mixtrat lite med schemat denna vecka
så jag är ledig idag och jobbar på ons istället.
Så jag och Sarah har vart och kört Body pump....asskönt men grymt jobbigt.
Ska slänga i mig lite käk nu och sen ner och möta syster på stan.
Sen kring 18:30 kommer Sarah hit och vid 19:00 är det minigolf med jobbet som gäller! Skitskoj!!
Jag är peppad på o vinna ;)
Jisses det va den lediga dagen....*poff*

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback