Minigolf med jobbet bl.a

2008-06-12 @ 10:26:34
Va ju på stan med syster yster i måndags, vi shoppade lite. Jag köpte bl.a ett par
solglasögon, assnygga! Sen köpte jag en ny bikini (haha bikinisar kan man inte få för många av)
Syrran och jag kommer va skitheta i sommar i våra likadana bikinisar ;)
Dessutom så passar ju färgen bra på dem då vi båda ska åka till Grekland senare i höst.
Syster bjöd på glass på Bosses glassbar, jag vet hon är världens bästa min syster <3

Sen hann jag bara hem så kom Sarah, haha jäkla tur att det va hon då jag bara öppnade i bikiniunderdel+linne och åt morot samtidigt...haha ashett!! Edvard och Danne kom och hämtade oss och sen va det minigolf i Valla som gällde.
Ulrika, Fredrik, Stina, Sarah, Danne, Edvard och så jag.
Minns ej ställningen förutom att Fredrik vann och jag kom tvåa....tror inte att nån utav oss va så speciellt nöjda med våra
poäng....det pågick endel psykningar under spelets gång :P
Sen droppa några av men ett glatt gäng bestående av Edvard, Fredrik, Sarah och mig fortsatte till Storan där vi drack cider fram till elvasnåret då vi blev "utkastade" (de stängde)
Det va en mycket trevlig kväll med mycket skratt och flamms och lågstadieskämt...haha tror jag och Sarah drog alla dåliga skämt, visserligen skrattade vi åt det mesta den kvällen....mest när Sarah kallade bartendern för lammkött *asg*
Eller när Sarah inte såg hålet för busken *internt* hahah hahah haha haha haha
Jag hade med mig kameran men det blev inte så himla många kort tagna denna kväll.

Jobbade 10-18 i tisdags, va och handlade på maxi efter jobbet...hemma och slappa ett tag och sen laga jag mat
tills Markus kom hem ifrån fotbollsträningen, vi kollade på matchen och sen slockna vi....

Mackan klarade sin Mc-uppkörning igår!! Massa grattis älskling <3
MC1
Även om han va något nervös innan...haha skit aldrig sett människan så nervös :P
Men förstår honom, men nu är det över!!! Hejja Hejja Hejja!!

Jag och Sarah jobbade till 20:00 igår, damn vad vi jobbade oss varma, vet inte vart alla kunder kom ifrån..helt plötsligt va det lång kö och det kändes aldrig som om den tog riktigt slut...hann andas och plocka iordning lite sen va det dags för nästa rusch....ibland hade vi kanske behövt va en tredje personal men jag och Sarah fixade det där, inga problem!
Dock hade vi många fakturor, håller med Sarah, nog aldrig haft så många fakturor på en dag....
mycket paketinslagning också...men kvällen gick fort och vi jobbade ihop en jäkligt bra kassa! Bra jobbat Sarah!!

Jag läste ut boken Svart som natten utav Ann Cleeves igår kväll.
Den va helt ok, inte den bästa boken jag läst men den va bra.
Inte förns i slutet av boken tyckte jag att den började bli bra, början av boken
va inte alls sådär att man ville fortsätta läsa den....
Omslagsbild: ISBN 9789100111601, Svart som natten

Nehe om man ska hoppa in i duschen och fräscha till sig lite.
Ska jobba nere hos Edvard idag 12-18 =)
Va skitpeppad på ett Body pump vid 20:00 men kom på att sommarschemat börjat och
då har de tagit bort kvällspasset på torsdagar....skti också...aja....


Blev lite paff igår när posten kom, tyckte att brevbäraren höll på o böka så dant i brevlådan...när jag kom ut i hallen satt ett
stort brunt paket där...Hmm, har vi beställt nåt....näe...Vad fasiken kan det va...
det gick knappt att få ut paketet ur brevlådan..fick ta i med båda händerna, brevbäraren hade verkligen tryckt ner paketet!
Det va iaf två böcker som kommer ut i höst....=) Vet fortfarande inte när någon gett min adress till förlaget, har inte fått böcker hem i brevlådan förut, men himla snällt va det :) :) Tack*
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Host... Det kan nog ha varit jag som gav ut din adress. Jag vill minnas att Ulrika sprang runt med en lapp som hon ville ha ifyllt. Det är bl.a därför vi får hem den där tidningen... Men jag tyckte det inte var sådär jättespännande böcker, så jag ger dom nog till min mor.

Ursäkta att jag inte svarade på ditt sms förut, jag fick det faktiskt. Men jag satt hemma hos Therese, och kom nyss hem.

Men tack för korten! PUSS!

2008-06-12 @ 23:40:33

Postat av: Syrran

Haha ja fan va heta vi kommer va värsta grekbruttorna!!

puss

2008-06-14 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback