Strax dags för sängen

2008-06-03 @ 22:13:56
Yes ska snart krypa ner mellan lakanen... =) *sweet*
Jobbdagen gick riktigt fort.....fortsatte städningen på lagret.
Måste säga det att jag & Sarah har gjort det riktigt snyggt på lagret....
dammat, dammsugit, plockat iordnig allt, gjort lappar till hyllorna, slängt en massa.
Yes, stjärna i kanten till oss =)
Haha fast Sarah gjorde nog det roligaste jobet på länge idag *or not*
Ändra alla priser på pocketböckerna....*sysselsättning om något*
Kvällen gick fort också, jobbade med Fredrik, han jobbade faktiskt ikväll...hör o häpna :P
Jag räknade och plastade in kuvert (ikväll igen) Precis så roligt som det låter....*host*
Nehe om man ska ta o borsta tänderna nu då....
Hoppas att jag känner mig bra imorgon också....Sarah påminde mig att det är ju release för Body Pump 66 imorgon....dock är det "tomten" som har passet men jag överlever väl...han får ju inte köra Carola för det ska va ny musik då....ny musik, nytt pass. Det enda som saknas är min Sarah!!!

Natti Natti 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Releasea lite för mig också, ok? PUSS!

2008-06-04 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback