Underbar helg

2008-06-03 @ 09:56:48
Jobbade till 20:00 i fredagskväll, kan ju inte direkt påstå att det hände alltför mycket.
De flesta va nog ute o roa sig på stan va ju bl.a Rix fm festivalen....
Hade ingen ork att hojja ner till stan efter jag slutat jobba....va tvungen o äta nåt
och klockan skulle bli så mycket innan jag kom ner...och när jag väl satt mig i soffan så
va det ganska svårt o komma upp :)
Men Markus kom hem(han va ute och tog några öl med grabbarna) och åt en god tacos med mig =)
Lördag morgon va det lite sovmorgon, lovely! Jag hojja ner till Feelgood för ett Body Pump pass med Charlotte (yes, mitt halsont va försvunnet) Men blev först lite fundersam när jag såg en för mig helt ny person ändra pass-skylten utanför salen.....tänkte shit också Charlotte ska inte ha passet....men när jag kom in i salen så kommer hon emot mig med sig härliga leende och säger tjjaaa :) *wiiee*
Efter passet så åkte Markus o jag och fixa blomlåda+blommor+jord+lämnade tillbaka "sommardöden" på jobbet+handla lite till vår pastasallad.
När vi kom hem slängde vi ihop pastasalladen och sen satte vi oss i bilen mot Slätmon. Picknick here we come!
Örtomta hade bortamatch i Slätmon....sen att de fick stryk behöver vi inte prata om....



Efter att vi kommit hem ifrån vår lilla tripp så stod minigolf på schemat. Minigofl med Markus föräldrar =)
Vi åkte till Valla och lira lite...jag vann!!! Sen behvöer vi kanske inte tillägga att Markus fick lika många poäng som mig ;) *asg*

1.Maria 45p
2.Markus 45p
3.Arne 47p
4.Gertrud 49p

Vi bjöd upp dem på lite kaffe & bulle och så spelade vi lite wii :) Tror fasen i mig att de tyckte det va roligare än vi ;) haha...dock är korten lite suddiga...


Våran balkonglåda: Blev en närbild på lådan...inte den bästa bilden men men ni ser iaf.
Markus konstverk och hans uppgift att se till att de överlever i sommar ;)


Vi satt ute på balkongen i lördagskväll och kollade i resekataloger. =)


I söndagsmorse gick vi upp o käka frukost och sen så åkte vi till Holmetorp.
En heldag i Holmetorp, helt underbart. Men shit va varmt det va o ligga i solen, gick knappt o ligga i 5 min.
Vi spelade boccia och badminton och senare på kvällen ävern kubb =)
Åt god pastasallad till lunch och grillade på kvällen =) En helt underbar dag dock rann min näsa mest hela tiden...
vet inte om det är pollen eller om jag åkt på nån förkylning...dööö trälit är det iaf.


Vi köpte oss en jättejättefin lilja på Maxi när vi va där. Superfin!



Igår (måndag) va det jobb som stod på schemat....kände mig inte alltför fräsch...
trött i kroppen och snorig/nysig....men överlevde dagen på jobbet.
Måndagar är alltid Body Pump....men igår, njae det gick inte. Kände inte att
jag hade den orken (sorry Sarah, men jag tror du klarade dig utan mig, du är ju starkare när inte jag är med *hihi* )
så blev ingen träning för mig igår ....gråter en skvätt....det är inte alls roligt när man tittar på klockan och vet att nu har passet börjat...jag vill också!!!
Aja...Tobbe va och besökte oss igår kväll, de slappa mest framför tv:n medans jag läste bloggar :)
Idag känner jag mig iaf mycket bättre :) *hejja hejja*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag.
Kram.

2008-06-03 @ 10:18:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback