Går om varandra

2008-03-12 @ 21:29:39

Jag åkte till jobbet vid 15:30 tiden och Markus slutade kl 16:00.
Jag kom hem vid 20:20 och Markus åkte till fotbollsträningen vid 20:00.
Haha idag är en såndär rolig dag, men vi ses i sängen när han kommer hem, inte dumt det ;)
Hela veckan har vart sådär, vi har inte setts så mycket, i måndags va jag och träna efter jobbet
och tisdag, onsdag och torsdag jobbar jag till 20:00. Men men vi har hela livet på oss ;)
Vi sliter ju inte direkt på vårt förhållande, med tanke på att vi knappt ses. Men fredag ska
vi ha det mysigt. Jag är ledig!! Yws, hör o häpna jag är ledig en fredag. Skulle ju jobba 9 dagar på raken ...men så
såg Sarah att hon va ledig tror det va 4 dagar på raken så hon sa att hon kunde ta min fredag...Först va jag sådär, men hej jag kan faktiskt jobba, jag är inställd på det o så vill jag tjäna pengar också. Men snäll som jag är så lät jag henne jobba åt mig på fredag... :P .Hahah. Tack Sarah!! Äntligen en ledig fredag, nu är jag inställd på ledigt!!!! 
Och Markus slutar ju kl 16:00 så då får vi en mysig fredag ihop. Jag brukar ju antingen sluta 18:00 eller 20:00.
Hann med ganska mycket innan jag åkte till jobbet....jag åkte och handla, hälsade på Markus på jobbet, körde ett Body Pump pass, diskade, lagade mat, städade genom hela köket, torkade lådor o skåp...dammsög....
Jobbar ju 16-20 imorgon också....så får se hur mycket jag hinner med innan jobbet då. Det som är bestämt är
att jag och Emma ska leka  =)
Nu ska jag vänta på att fråga Olle börjar samt att min sötis ska komma hem =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback