Gitarrhjälte & twist

2008-03-06 @ 10:54:59

Är lite besviken på att de ej börjat med nya programmet på Body pumpen än.....
De där 2 veckorna va 2 låååånga veckor...aja, nu har de iaf satt upp en affisch där det står att
den 15 mars är det relase (Stavas så??) för nya Body pump..Body pump 65 :) Ser fram emot!!
Men vi överlevde passet i måndags....även passet igår. Dock va det lite ändringar i låtar samt övningar vilket kändes...kände oss inte riktigt hemma ibland....Men skoj, visste ju inte vad som skulle komma =)
Måste ju erkänna att Staffan som hade passet igår är ganska fin att titta på *host* Eller vad säger du Sarah ;)
Dom musklerna....*dreglar* hahahahaha
Min lediga dag igår gick på löpande band...Gick upp samtidigt som Markus....han väckte mig sådär mysigt och sen kunde jag inte somna om....så satt och spela Guitar Hero ett par timmar :D haha....klarade att få 10 låtar 5-stjärniga!!! *damn, duktigt Maria*
Sen en promenad till syster vid 11:30....ögonbrynsplocknig =) Sen gick vi ner en sväng på stan för att shoppa lite
och spana presenter till våra kära föräldrar som fyller år snart. (vilket jag inte tänkte på, så jag va jätteglad för att jag hade en del pengar kvar på kontot....sen visade det sig att mamma, pappa, Linus samt Lina fyller år nu i krokarna. Det va de pengarna :P haha Sen gick vi och luncha på Steve´s Coffee =) Snäll som hon är min syster så bjöd hon mig. Va hemma vid 15:30...fixade käk...vänta på att Markus skulle komma hem ifrån jobbet....sen vid 17:10 så hojja jag ner till Feelgood för och möta upp Sarah för att gå på Body pump....sen hojja hem och duscha....va hemma ca 45 min sen hojja ner till stan igen för och fika med Emma. Kan säga att min dag gick i ett. Fy sate vilket äckligt väder det va ute när jag cykla hem på kvällen...snö och blåst!! Men imorse va snön borta och strålande sol! Tur va väl det =) När vi satt och fika kom vi på att det va länge sen man hoppade twist....dock kommer vi inte ihåg alla "hopp" .....men vi ska införskaffa oss ett twist till sommaren....Sen tänkte vi lära oss och spela gitarr :P haha
vilket aldrig kommer hända....jag håller mig till Guitar Hero (som vi igår döpte om eller snarare försvenska till GitarrHjälte) Jag råkade säga lite fel till Emma...sa det att nu ska jag hem och spela GitarrHero :P Lite svengelska.
Det va nog min onsdag....som sagt full rulle hela dagen =)
Nehe...om man ska ta nåt o käka. 12-18 idag hos Edvard...kan nog bli en skön dag...Det är lite mer avslappnat att jobba hos Edvard. Har inte besämt mig om jag ska träna efter jobbet....kanske blir lite gym.
Förresten, fick en lapp igår om tandläkartid den 27 mars...men jag jobbade då så ringde och avbokade den och fick en tid nu på fredag *hjäääälp* Va ju inte beredd på o få den så snabbt...så det blir tandläkaren innan jobbet imorgon....*pepp....nope, inte ett dugg*
Puss


Kommentarer

Postat av: A s t i i i

aa det kan vara lite jobbigt :\

2008-03-06 @ 11:05:17
URL: http://astiii.blogg.se

Postat av: Maria

God Dag! Hoppas du får en en riktig toppen dag ;)

Jag har förresten hela 10 tävlingar i bloggen just nu, kaske är det något som passar dig? ;)

2008-03-06 @ 11:05:27
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Postat av: Sarah

*torkar upp dreglet från golvet*
Jorå, han är fräsch! Hehe...
Jag som trodde jag hade glidar dag idag, jag och El Jefe till 20... Icke... Naturligtvis bidde det Ulrika istället. Och hon fick städdille.... *suck*
Men nu är jag hemma!
LYCKA TILL HOS TANDIS!!!!
PUSS

2008-03-06 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback