Helgen 1-2 mars

2008-03-03 @ 09:06:41

Helgen har gått i jobbets tecken. Jobbade både lördag och söndag. Helt oki med tanke på att
det varit så mkt o göra så har tiden gått väldigt fort =) Lördagen va det mer rörelse på det...
men shit va trött jag va i huvudet när jag kom hem...barn som skrek...Ikano-radion som spelade kass musik....tröga kunder, mobiltelefoner som ringde ...*puuh*
Såg fram emot en slapp kväll i soffan med Markus men det blev inte riktigt så....
Vi bytte vår soffa emot Lina & Stoffes soffa ;) Vi va där och tittade på Melodifestivalen och spelade
lite Guitar Hero :) Mycket trevlig lördagkväll :) Tycker faktiskt att rätt låtar vann denna gången... =)
Men jag gilla han den där killen i grön sliskig skjorta...den låten svängde iaf. *sshhaaake it*
Va och hämtade syster efter jobbet i söndags...meningen va att jag skulle skjutsa hem henne samt hennes hojj.
Men Markus hade plockat bort sitt drag på bilen och jag har inte den blekaste hur man sätter fast det. Så hojjen fick va kvar på Maxi. Hade köpt Rambo-filmerna till Markus (jag vet, jag är för snäll) men syster råkade få med sig dem upp till sig. Så efter jag vart hemma och ätit, diskat, dammsugit så tog jag en powerwalk till henne och hämtade upp dem. När jag kom hem så hade Markus kommit hem, så vi åkte ut till Maxi och hämtade Annas hojj.
Sen tog vi en varm och härlig dusch ;) Sen va det dags för I en annan del av Köping!!! Yepp, veckans höjdpunkt!
Sen fastnade vi lite i Guitar Hero fällan ;)
Nehe, dags för frulle nu sen kallar jobbet. Blir Body Pump efter jobbet idag, hoppas att de har börjat med det nya programmet nu samt att Sarah kommer till passet!!!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback