Tack och god natt

2008-03-28 @ 22:46:52
Haha júst nu kraxar jag som en kråka :P haha
skapligt hes...har inte mått sådär supderduperbra torsdag och fredag,
haft ont i kroppen och huvudet, visserligen sitter den på kroppen, huvudet alltså ;)
Haft ont i min knöl på handen också...vart mycket tycka synd om senaste dagarna....
Skulle jobba ute på Ikano imorgon...Lasse & Fredrik skulle köra inne i stan men efetrsom att Lasse inte "kände" för att jobba inne i stan så ska jag göra det...Eehh sisodär sugen på´t..känner mig inte riktigt hemma där,
Visserligen gillar jag att jobba ihop med Fredrik så vi kommer nog överleva lördagen förhoppningsvis :P
Men kommer ju dock prata som en kråka imorgon så kanske får ta fram det gamla teckenspråket imorgon....
*sköldpaddan bajsar popcorn* (Den är jag bäst på) *asg*
Nehe nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och försöka sova ett par timmar....
Förresten fel person vann Let´s Dance! Tony skulle ha vunnit!!! Jag heja på honom,
Men Tina va inte dålig...det säger jag absolut inte men Tony va min favorit. Fast egentligen skulle Danny vunnit
det hade vart det bästa!! :D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback