Världens bästa syster+systers man

2008-03-19 @ 22:37:38
Kom precis hem från Maxitaxi-körningen =)
För den som ska ut o köra ikväll eller tidigt imorgon bitti så är det snorhalt ute!!!
Min syster är världens bästa, även systers man..... fick ett påskägg fyllt med godis och varsinn trisslott!!
Ska försöka att inte äta upp allt innan Mackan kommer hem från träningen, kan ju va skoj om
hans också får ta del av vårat påskäg vi fått ;) haha


Satt och prata med min kära syster i bilen ett tag.
Känns skönt att ha henne, kan alltid prata med henne
om saker o ting mellan himmel och jord! Hon finns alltid där,
ställer upp som ögonbrynsplockare/sminkös :)
 Lite pepptalk inför mitt första besök hos kvinnohälsan (går vanligtvis till storken)för
att göra en gynekologisk cellprovskoll....Inte för att jag är direkt
nervös men men....men kunde inte den tiden som jag fått så ska
försöka pallra mig dit när de har öppen mottagning nån dag.

Nehe nu är det soffläge!! Väntar på att min snutt ska komma hem så jag kan pussa på honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback