Kortfattat vad som hänt sen sist

2008-05-28 @ 09:24:14
Shit jag är sjukt dålig på o skriva blogg nuföritden
men veckan som varit....den har bara försvunnit...shit har fasen gjort nåt
varje dag/kväll men för den som är nyfiken så kommer en lite uppdatering här:

19/5= Jobba 10-18 och efter jobbet blev det Body Pump.

20/5= Jobba 10-20.

21/5= Ledig! Körde ett Body Pump pass och till min förvåning va det Charlotte som hade passet istället för
Ann. Vilket inte gjorde någonting....Charlotte är en grymt bra instuktör och hon har alltid ett leende på läpparna :)man blir glad av o se henne :)
Som vanligt när jag är ledig så har jag tvättstugan (förstår inte varför det alltid blir så...)
Fikade med Annelie på kvällen :)

22/5= Va på massage kl 9:00. Jätteskönt, dock hittade han en knut vid varje axel och damn vad ont de gjorde.....
Hade en slappis tid på jobbet 16-20, känns fortfarande skapligt meningslöst att åka dit för 4 timmar....

23/5=Jobbade 10-18. Senare på kvällen spelade vi minigolf med Tobbe och Åsa :)
1.Markus 39
2.Maria 52
3.Tobbe 61
4.Åsa 68

Efter det åkte vi hem till oss och spelade lite wii .....=)


24/5= Jobbade 11-15:30 inne i stan med Fredrik. Dagen gick skapligt fort, hade en vagn full med pocketböcker som jag skulle plocka upp...och det är lite pyssel med att få plats med allt så det tog sin lilla tid....
Markus kom ner och mötte upp mig...haha vad trevligt att du kommer och möter mig sa jag...
haha det va inte för din skull, jag tänkte ragga lite på Fredrik....haha....
Vi fixa en försenad födelsedagspresent till Tobbe, en presentkort på bio (fantasin flöda inte direkt)
Så på kvällen vankades det födelsedagsfest för Tobbe & Åsa som fyllt år =) Jätterolig kväll!!
Det bjöds på 3-rätters middag och mycket sång och skratt =)


Jag sjöng Singstar för första gången i hela mitt liv denna kväll!!! Damn stolt...*asg*
Som Markus sa till de andra....Jag har inte ens hört Maria sjunga under dessa 3 år.
O så blev det tyvärr inte dokumenterat *skitockså*
Mange och jag va iaf grymma på Kom hem med Barbados bla... ;)

25/5= Jobba 11-18 va och handlade på Maxi också...

26/5= Jobba 10-18 och så blev den även denna måndag ett Body Pump pass.
Ska bara tillägga att jag la på mer vikter på "benlåten"
Kändes inte så farligt ändå sen på tisdagen...då kände jag mest av ifrån "bröstlåten".

27/5= Jobba 13-20. Va ute på min morgonpromenad ca 1 timme. Jättehärligt i solen :)
Jag och Sarah hade en 20-kväll ihop...den spenderades med och räkna och plasta in kuvert (det va så kul som det låter) haha men alltid trevligt o ha Sarah vid min sida. Dagen spenderades på lagret med att städa (sorry Sarah om jag övergav dig ute i butiken)
Tittade på dokumentären om den försvunna flickan Madeleine McCann igår kväll. Missade första delen förra veckan....Jag satt mest helt stum...fy fasen så hemskt!!! Usch...tänkt om de bara kunde hitta den lilla flickan!

28/5= Ledig idag!!! Och solen skiner (kan knappt tro att det är sant) sol och lediga dagar brukar inte gå hand i hand! Jag sitter och väntar på att Emma ska ringa. Vi ska picknicka i Trädgårdsföreningen.....gött!!!
kl 17:30 är det dags för ett Body Pump pass med instruktören "tomten" *asg*

Byebye

Kommentarer

Postat av: Linus

HAHAHA mackan såg ju måttligt road ut av singstar. skitkul.

2008-05-28 @ 12:20:14
URL: http://linuslinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback