Betyg

2009-04-17 @ 10:46:14
Såg att både syster och Milla lämnat kommentarer och undrat vad filmerna/böckerna jag lagt upp fick för betyg.
Hmm vad ska jag ha för betyg då...kör väl de gamla solarna

Filmen Twilight: 5/10 solar .....Alla säger att den är så himla bra och han som spelar Edward är sååå snygg.
Näe han är inte snygg, enligt mig och jag har lite svårt för vampyrer...Men en film som alla borde se så de hänger med i svängarna :P

Filmen Gran Torino: 8/10 solar.....Riktigt bra film. Clint Eastwood som spelar huvudrollen gör det riktigt bra.
Inte så mycket att säga förutom att den va riktigt bra.

Filmen Territory: 3/10 solar.....Precis som alla andra krokodil/haj filmer....Men det är nåt med mig och krokodil/haj filmer...hur usla de än är så måste jag se dem.....haha

Boken Utan onda aningar: 5/10 solar....den va svår att komma in i (och då menar jag inte att öppna boken för det va hyffsat lätt ;) haha)....men efter 50 sidor börjar den bli spännande...helt klart läsvärd.

Boken Min bästa väns dotter: 9/10 solar...riktigt riktigt bra bok. Fängslande från början till slut...en bok som jag inte ville lägga ifrån mig.
 
Boken Mias systrar: 4/10 solar....njae...ville mest att boken skulle ta slut....Jag läste ju Asyl och Mias hemlighet precis innan....tror det blev lite för mycket....Visst den va intressant och gripande men njae....Men jag ska iallafall läsa Emma, Mias dotter nån gång i framtiden samt första boken Gömda...

Kommentarer

Postat av: Lovisa

min bästa väns dotter lånar gärna jag:) å du ska få tillbaka din bok med som har legat och väntat på dig galet länge nu;)



det va bara HYFSAT lätt å öppna boken va..? erkänn nu maria;)

2009-04-17 @ 19:49:27
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback