Ensam och ynklig

2009-04-19 @ 20:08:47
Jaha då har ännu en helg passerat....jisses vad tiden rullar iväg....snart semester ju ;)
Det va tänkt att jag skulle börjat min fredag med ett body pump pass 06:45 men hade känt mig lite sisodär både ons och tors men satte ändå alarmet i hopp om att jag kanske kände mig bättre på fredagsmorgonen....men icke... :(
Sov vidare....pysslade lite i lägenheten....(förstår inte, det finns hur mycket som helst att göra tycker jag....)
Tog en sväng på stan med Emma och Ellinor.....på spaning efter inflyttningspresent..tog ett stopp vid Bosses glassbar och avnjöt en god glass o solen....mötte upp Mackan hemma vid 17-tiden.
Sen traskade vi neråt till Tobias och Åsa eller närmare bestämt till La Kantarell för pizza (Tobbe och Åsa´s tur att bjuda på mat ;) ) Sen bar det av hem till dem för goda drinkar och mys framför tv:n.....
Vi traskade inåt stan vid 22-tiden då Edward sa att Dannes band Turbulence skulle börja spela....men det visade sig att det inte va förns 23-tiden de skulle spela så vi delade på oss och gick hem för att sova....På fredagkvällarna är man lite trötter....
Tanken va att jag skulle följt med och kollat på Mackan´s fotbollsmatch på Örtomtavallen men kände mig sisodär när jag vaknade så tänkte det att jag är hemma och vilar upp mig inför kvällens inflyttningsfest.....Men så fick jag ett sms av Carro som undrade om jag skulle dit och titta....och självklart kunde jag inte hålla mig borta....haha
Så Carro kom och hämtade mig så åkte vi ut till Örtomta och hejjade!! Och vann gjorde de också!!
Sen hem och käka och sen dressa om för att sedan hojja bort till Jocke och Ankan för inflyttningsfest.
Mycket trevlig kväll, tack så mycket tjejen :) Ni kommer få det kalasbra i er nya lya, jättefint har ni fått det :)
Vi skippade krogen och åkte hem och sov....eller Mackan slockande när hans huvud landade på kudden men jag somnade vid 07 imorse....den gamla förkylningshostan hälsade på mig....va uppe och satt vid datorn en sväng....slutade hosta....gick och la mig i sängen.....började hosta.....gick upp och satte mig vid tv:n....slutade hosta.....gick och la mig i sängen....började hosta....sen somnade jag sittandes....och vaknade när Mackans alarm ringde vid 9-hugget sen kunde jag inte somna om.....pigg och fräsch....näeeee!!
Har legat i soffan hela dagen och varken haft lust eller ork att göra nåt.....Mackan kom hem efter 16 (han och Glenn har varit på Örtomtavallen och pyssla dagen lång) gjorde lite mat åt oss och sen drog han iväg till sin mamma och pappa för att mecka med motorcykeln....har knappt sett karln idag :(
Men Emma rastade mig lite nu på kvällen så har fått lite luft ..... =)
Nu känns det mycket bättre än imorse.....hoppas på att få fler timmar sömn inatt....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback