Jalla Jalla

2009-04-09 @ 13:02:20
Min dag igår gick i ett ...jalla jalla
Jag minskade strykberget en aning (men berget finns fortfarande kvar....)
Jag och Åsa lunchade på Ming Palace , buffe, smaskens. Vi va långt ifrån ensamma där, en jäkla massa barn, skulle tippa på att det va en hel fritidsklass eller nåt för jäklar vilket liv det va....vad hände med min matro :P
Sen så gled vi omkring på stan, kikade in hos Hanna som jobbade.
När jag och Åsa sagt hejdå till varandra så ringde jag Emma, hon ville ha sällskap till maxi så hon kom hem till mig sen åkte vi till Maxi och där va det inte heller folktomt....
Sen kom Mackan hem vid ca 18:45....åt lite och sen va det dags för Step Kondition 19:30, fick med mig både Åsa och Hanna :) Mycket skoj! Men Sarah, du va saknad!
Step passet igår va riktigt roligt, vi hade vikarie och hon körde ett för mig nytt program :) Mycket snurrar och jäklar vilket tempo, skitroligt!!!! Vet inte vart all min energi kom ifrån men den fanns där och jag gav järnet! 

Nehe om man kanske ska ta och ta tag i denna dag, börjar jobba om 3 timmar. Om vädret håller i sig så kanske jag kan cykla till jobbet....bara det inte regnar när jag cyklar till jobbet, hem gör ingenting (eller jo liiite) :P

Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback