Påsken firades på Ikano-huset

2009-04-14 @ 10:20:22
Bortsett från Långfredagen så firade jag min påsk på Ikano-huset. Och kommer även spendera tisdag/onsdag där och torsdagen inne i stan. På fredag är jag LEDIG!!

Långfredagen: Började med ett Body Pump pass 10:30 med Sarah, Hanna & Åsa =) Kul att vi va så många som kunde gå ihop. Sen va det jalla jalla för vid 12:00 så skulle vi åka hemifrån mot Askeby där Mackan hade fotbollsmatch.
Hade sällskap av fotbollsfruarna Carro & Ankan, mycket trevligt, vi satt och njöt av det fina vädret och ja det blev en hel del gravidsnack men jag kan inte klandra dem :P haha
Sen åkte vi hem till Mackans föräldrar och fikade lite, vi blev inte så långvariga där för klockan 19:00 skulle vi va hos Emma (& Marcus, men han va inte hemma) på lite partaj.....Fint folk kommer sent, haha vi va inte där förns 20:00.
Mycket trevlig kväll även om det va en väldigt lugn kväll för min del, 2 cider och ingen utgång.


Påskafton: Jobbade 10-17....sjukt långtråkig dag....få kunder och ingenting att göra..blääää
Skulle åkt ut till Mackans föräldrar där det va fullt hus, bror med familj + mormor va där och hälsade på.
Men kände att jag hade fått åka framochtillbaka på kort tid...först cykla hem ifrån jobbet...landa hemma...sen cykla upp till bilen för att åka ut till Holmetorp.....va där nån timma för att sedan åka i två bilar hem (då Mackan redan vart där ute hela dagen och som senare skulle skjutsa hem sin mormor....) Njae....kände inte riktigt fört. Men kände mig som en dålig människa för att jag inte kom ut och hälsade på, jag ville också träffa Ella & Lisa men jag hade som sagt ingen lust att ligga och dra framochtillbaka......
Mackan kom hem vid 19-snåret och då beställde vi pizza och kollade på Robinson sen slocknade jag :P
Påskharen hittade mig iallafall även om jag va på Ikano :P

Fin påskbukett av mamma & pappa



Påskgodis av Sarah



Påskpresent ifrån jobbet


Jättesöt vattenkanna av Sis & Limpan


Påskdagen: Spenderade jag på Ikano-huset mellan 11-17, fy sate så dött det va på jobbet......
 På kvällen åt vi tacos och va soffpotatisar.

Annandag påsk: Jobbade 11-17, även denna dag gick i långsamhetens tecken även om vi sålde för nån krona mer än föregående dagar men usch, fy och bläää vilken tråkig jobbpåskhelg jag haft!!
Hojjade förbi Maxi på vägen hem....mötte upp Mackan och pappa vid Tholmarks där det skulle bytas däck. Hängde där ett tag ....hojjade hemåt för en tänkt fika med Lina, Cissi (som är hemma från Karlsstad över påsk) och Emma. Men i slutändan blev det bara jag och Emma men det är inte så bara det, mycket mysig fikastund :) Thank´s babe!
Blev sen kvällsmat igår, jag fikade som sagt med Emma och Mackan va hos Jens på kvällen på lite födelsedagstårta så vi åt kasslergratäng 22:15 sen va det tack och godnatt ;)

Tisdag: Satte klockan på 8.00 för att gå upp och möta Åsa vid Feelgood 9.00 men fick ett sms vid 8-hugget att hon inte kände sig tipp topp så vi skippade det. Kanske lika bra det för jag vaknade och kände att jag troligen har en förkylning på G....kan ha vart för att jag glömde stänga sovrumsfönstret igårkväll...smartarsle :P

Nehe om man ska ta och krypa ur morgonrocken och göra iordning sig för ännu en arbetsdag...Yay!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: sis

Shit va fin din blå klänning är!

puss

2009-04-15 @ 22:20:34

Postat av: Lovisa

håller med din syster;p å inte baaaara för jag har en likadan;) dessutom tycker jag den sitter mycke finare på dig än på mig för du har inte lika breda höfter som jag. men snart kan vi gå hand i hand med klänningarna på oss, ska bara få höfterna till rätt strl först;) puss

2009-04-16 @ 16:24:31
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback