Saknar min karl

2009-04-23 @ 22:23:24
Just nu känns det som vi aldrig ses...det suuuuger valrossstjärt (interntskämt...) haha
När jag jobbar till 20:00 så har han inga fotbollsträningar utan dessa har han när jag slutar 18:00...
När jag slutar 20:00 är jag hemma vid 20:30, då äter vi sen går Mackan (oftast jag med....hey vad ska jag göra själv uppe....) och lägger vid 21:30-22:00. Jag förstår honom....han går upp sweeintidigt varje morgon....
När han har fotbollsträningar så är han hemma vid 20:30 ....samma visa dessa kvällar....och som sagt de inträffar ju inte när jag jobbar till 20...nejnej....
och idag har jag vart ledig.....först jobbar han 7-16:30 och sen direkt efter det så ska han och Glenn ut till Örtomtavallen och mecka.....Gaaahh...blir så trött på´t.
Aja...det är la bara att vänja sig....Mackan och jag har la inte direkt haft turen på vår sida.... :P
Inget att bli bitter och sur över .....men nu är klockan 22:20 och min karl har fortfarande inte kommit hem....
Hallå jag saknar honom kanske.....måste ju betyda att jag tycker om honom eftersom att jag inte klarar mig utan honom och saknar honom som en tok när han inte är vid min sida.....
Men ibland blir jag så jävla trött på att alltid Mackan ska behöva hjälpa till på Ö-vallen....
Va fasen jag kanske också vill se min andra hälft ibland.....

Nähe om man ska ta och fixa nåt att äta....trodde ju inte Mackan skulle bli såhär sen så jag har väntat på honom, tänkte vi skulle laga mat ihop....men nu orkar jag inte laga mat och det gör nog inte han heller när han kommer hem så får bli smörgås....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback