Update

2009-04-08 @ 10:57:53
Jaha, nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera min blogg igen, förstår inte vad det är med mig.
Nu blir det ju veckouppdateringar ....jag lovar jag ska bättra mig!
Förra fredagen började jag med ett Body Pump pass och vid min sida hade jag Hanna, mycket uppskattat att få sällskap sådär dags på dygnet. Dock va det lite struligt till en början då vi inte hade någon instruktör, men det löste sig till slut även om det blev lite halvdant ;) Hanna och jag unnade oss 20 min i solariet.
Jobbade 13-20 och även denna fredag kom jag hem välbehållen kanske beror på att jag inte törs gå ner i källaren med cykeln så den får stå ute, då kan det ju inte hända nån olycka :P

Lördagen va mycket trevlig, ringde till min babe Lovisa och kollade läget, visade sig att hon och Zekka hängde på stan så jag knata ner och haka på dem, även Milla, Martina och Matilda anslöt sig senare. Blev Bosses glass som vi avnjöt i solen vid nationernas hus =) Jättekul att träffa tjejerna!
Sen när Mackan kommit hem ifrån sin fotbollsmatch så åkte vi och hämtade vår nya soffa. Yay!
Tack så jättejätte mycket för hjälpen med soffan syster och svåger!!
Blev lite jalla jalla där på eftermiddagen då vi skulle va upp hos syster och svåger vid 17:00....
Fint folk kommer sent ;)

Eeeh, kommer inte ihåg vad det hette men supergott va det iallafall :)

Paketöppning

Söndagen va en riktig sportdag. Limpan ringde och undrade om vi skulle spela squash!
Wiee, äntligen skulle jag få använda mitt squashrack som jag inhandlade förra året.
Skitroligt va det, tack Limpan!! Vill jättegärna spela snart igen.
Även om jag inte vann, då Limpan är skapligt mycket bättre än mig så fick jag iaf äran att ha en
jäkla träningsvärk i rumpan. Sinnes!! hahaha!!!
Va hemma 30 min och slängde i mig en macka och sen bar det av mot Feelgood för Body Pump :)
Somnade sött på kvällen sen ;)

Måndagen bestod av jobb 10-18. Sen slapparkväll framför tv-n och Familjen Annorlunda. De kan ju inte sända Familjen Annorlunda och Färjan 2 samtidigt förstår de väl....Jag kan ju bara titta på ett program i taget :P

Tisdagen bestod av jobb 13-20. Väldig lugn och rolig dag på jobbet, jag och Sarah fick chansen och prata av oss med varandra då det inte fanns några högre makter på jobbet under eftermiddagen.

Onsdag innebär ledigt! Stod ju att det skulle va regn/regnskurar idag ju men just nu skiner solen!! *happy*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

grymt kul att du kom ner på stan sötnos. det där med morgonpromenader som du skrev på fb skulle vi kunna ordna:) dock passar det nog bäst nån helg eftersom jag går innan jobbet å är lite halvstressad. lördag kanske? jobbar du då? puss

2009-04-08 @ 13:53:15
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Ankan

Vi ses på fredag va?? När jag äntligen ska ställa upp och kolla på match med mina kära fotbollsfruar!! ;)

Kram Kram

2009-04-08 @ 18:42:50
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback