dålig

2009-02-20 @ 12:09:18
Jag är dålig på att uppdatera min blogg men har ingen ro i kroppen
att sitta ner och skriva nåt....
men jag lovar det kommer ett blogginlägg snart, såg att jag blivit utmanad på Lovisa´s blogg med.
Det kommer en uppdatering snart...håll ut :P

Just nu är jag supermegatrött och osugen på att cykla upp till min bil och åka ut till
jobbet för arbetspasset 13-20. Men det måste göras......
Det är jätteskönt o komma ut och träna 06:45 men det som är mindre bra
är att man hinner bli så trött/lat under tiden fram tills man börjar jobba.....

Oooh så borde jag ha utnyttjat tiden efter träningen fram till jobbet med att städa men icke sa nicke...
oooooorkar inte. Får ta tag i det imorgon förmiddag....(haha kommer aldrig inträffa...) :P

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

Tack för senast!

Har kommit fram till att det är bättre att frysa häcken av sig med sällskap och framför en dålig fotbollsmatch än att göra det själv;)

Ses nästa match då! =)

2009-02-22 @ 11:59:08
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback