Hemmaträning

2009-02-04 @ 13:10:19
Yes, jag är så trött på mig själv, på jobbschema, på träningsschema, på att motivationen fortfarande lyser med sin frånvaro!!!!
Så bara för att jag är så less på o inte va sugen på o träna så har jag nu kört med Mackans hantlar och tränat biceps, gjort armhävningar samt tränat magen på min balansboll!
Bara för att va tvärtemot.....haha!!!!!!!

Ikväll är det äntligen dags för step kondition, inte tränat på en vecka...en hel vecka...det är f*n illa om man heter Maria och brukar vara en träningsnarkoman!!!
Och det är faktiskt så bra så att jag och Sarah kan träna ihop! Jag behöver det just nu! En spark i arslet!!


Dags att traska ner till tvättstugan med (ledig= tvättstugan 07-14..Yay *klapp klapp*...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback