Uppdateringsdags

2009-02-22 @ 23:44:34
Ooh tjena vad många läsare jag haft idag.....och så har jag inte ens uppdaterat min blogg.
Spännande spännande..... =)
Lämna gärna kommentarer.

Dags för en uppdatering på vad som hänt sen förra söndagen.

Måndag 16/2= Jobbade 10-18. Hem och byta om till träningskläder, Mackan och jag va ute och sprang en sväng
ca 3km....Som Fredrik så snällt sa...det är ju ingenting...Bara för att han typ springer milen när han är ute och ränner :P 
*harkel....tack för den* haha
Aja, bättre än inget som det heter.

Tisdag 17/2= Jobbade 13-20

Onsdag 18/2= Ledig!! Träffade Åsa, gick en sväng på stan. Mötte upp Hanna som sällskapde oss på stan på sin lunch.
Städade....Ringde farmor och gratulerade henne på födelsedagen.
Tränade step kondition på kvällen....både Sarah och Hanna va med :) Sarah höjde stepbrädan ett snäpp och Hanna körde passet för första gången! Bra jobbat tjejer!!

Torsdag 19/2= Jobbade 12-18 inne i stan. Fick stänga själv, vet inte vad det va med mig men jag fick för mig att jag hörde konstiga läten och jagade upp mig själv....Men på Ikano är man alltid 2 när man stänger och så ligger det i ett stort varuhus men inne i stan så ligger butiken lite avsides och man ska stänga själv....bära in allt som står utanför butiken...
gå och släcka överallt....Tror jag gått och blivit mörkrädd.
Hem och byta om och sen hämta upp Emma för att åka vidare till Hejdegården och hämta upp Lina för att åka och handla mat. Tjejkväll stod på schemat =) Vi lagade mat och såg på filmen Slumdog Millionaire. Mysig kväll!


Fredag 20/2=Började dagen med ett Body Pump pass kl 06:45.
 Känner mig alltid lika duktig varje gång jag kommer upp sådär tidigt.
Jobbade 13-20, nytt kassasystem väntade mig när jag kom till jobbet. Visst, det är väldigt likt det gamla men ändå mycket som är nytt och mycket info man ska ta in samtidigt, plus att det va endel kunder samt reaböcker/pallar både här och där och varor som skulle plockas upp m.m....Va ganska trött i huvudet i fredags....
Åkte till Hanna och Mange efter jobbet för lite Let´s Dance tittande. Även Tobbe & Åsa, Emma & Mackan va där.
Hanna, den gulliga tjejen bjöd mig på mat när jag kom. Tack snälla du =)
Hem strax innan 23....la mig i soffan och väntade på att Mackan skulle komma hem ifrån AfterWork med jobbet....
sen stupade vi i säng.....

Lördag 21/2= På schemat stod fika med Carro som blev ändrat till att åka och titta på våra pojkvänners fotbollsmatch i Ryd. Trots förlust och blåa tår så va det mycket trevligt. Även Ankan va där och hejjade på =)
Kul att få lite sällskap vid sidan av planen..... lite trist att stå själv....Men nu är vi ett glatt gäng :)
Både Carro och Ankan är gravida, i lördags hade jag en på varje sida om mig....ser så himla mysigt ut. *längtar........*
Även om jag fick höra både fördelar och nackdelar med att vara gravid....haha ;)
Efter matchen tog vi en sväng till Maxi och fyllde på kyl/frys/skafferi. Sen blev det tacos och Grey´s Anatomy.
Sen framåt 19:30 traskade vi bort mot Tobbe & Åsa där det va lite partaj och melodifestivalstittande.
(Ska tilläggas att jag va så sur på all j*vla snö som kom i lördags....det blåste...snöade rätt i ansiktet...det va halt...)
vill ha vår NU!!

Himla trevlig kväll som vi avslutade på Harrys =)

Söndag 22/2= Gick inte upp förns vid 10 snåret....kröp upp i soffan för lite frukost och Grey´s Anatomy.
14:45 hämtade pappa upp Anna & Limpan, Mackan & mig för att åka till Norrköping för att fira farmor som fyllde 87 år i onsdags. Måste säga att min farmor är himla piggelin för att vara 87 år.


Näee...vilken himla lång tid det tog att uppdatera bloggen....klockan är 23:45....
Mackan gick och la sig för 2 timmar sen och jag sa att jag kommer strax....
Dags att krypa ner bredvid min pojke som jag älskar så otroligt mycket!

Usch opeppad på att jobba imorgon.... :/

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Shit där är dom ju hela klubben! Läskigt med så många som är nästan likadana!

Fin svart klänning, är den ny?

puss

2009-02-23 @ 10:46:05

Postat av: Ankan

Klart det är mysigt med två gravida kvinnor på varsin sida!! =) Hoppas bara vi inte "skrämde" upp dig för mycket... hihihi

Jag kan lova från botten på mitt hjärta att det fina och underbara väger klart upp det tråkiga. Och det jobbigaste för mig än så länge var ju i början med trötthet och illamående. Men nu mår jag ju kanon och har en bebis som sparkar i magen varje dag och Jocke känner det oftare och oftare också. så vem vet. Du kanske få känna på en bebis spark i vår! ;) hihi



Kram KRam

2009-02-23 @ 13:54:48
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Lovisa

du va skitsnygg i lördags när vi träffades! å även på bilderna. hihi din klänning är likadan som min blå:)

2009-02-23 @ 16:23:49
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Maria

Sis: Klänningen är hyffsat ny....1 månad sen jag köpte den cirkus =) Har en likadan blå också ;)

Puss

2009-02-23 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback