YAY!!!

2009-02-25 @ 12:27:31
Mackan fick ett sms ifrån Elgiganten i måndags att våran tv går inte att laga.
(Det har för övrigt tagit 2,5 måndag cirkus att komma fram till det.........Himla tur att vi hade en pytteliten tv under tiden....som vi hade i sovrummet i vår gamla lägenhet som är min systers från början...tur att vi hade den kvar för annars hade vi stått utan tv i 2,5 månad. Visserligen så erbjöd sig killen på elgiganten att vi kunde få en lånetv när vi lämnade in vår tv första gången men som han kom fram till sen att just det va har ingen lånetv hemma nu....men om vi hade haft det så hade ni fått låna en. Tack ......*suck*)
Men nu ska vi få en ny tv YAY!!!
I måndags hade Mackan innebandymatch och igår jobbade jag till 20:00 men efter Mackan slutat jobbet idag ska vi åka till Elgiganten och för hoppningsvis hämta hem en ny tv!!!!!

Annars då....Hade världens tråkigaste dag på jobbet i måndags...'bläääh*
Det ihop med mensvärk va ingen höjdare vill jag lova.
Det va smått kaos innan rea-starten 07:00 tisdag morgon....skyltar skulle fixas..rea-böcker va felmärkta.....böcker ifrån lagret skulle upp i hyllorna,...förhandsbeställningar skulle plockas....nytt kassasystem på det....säger bara en sak! Skönt att jag inte varit så  involverad i rean....är ju då på papperssidan som det så fint heter.
Fast det va ingen höjdare på papperssidan heller då jag skulle göra en beställning till TBA. Men p.g.a vårt nya kassasystem så kan man inte se vad vi beställde förra gången, vilka varor vi såld mycket av/lite av....hitta art-nr m.m så det va ett lagom roligt uppdrag jag fick.....har säääkert glömt att beställa hem något som är slut men jag gjorde mitt bästa....beställde hem "Herma-etiketter" då det såg ganska tomt ut på den snurran....Kommer Ulrika och säger igår att vi ska försöka få ner det till 1 snurra istället för 2...Men va FAN säg det gärna innan jag beställer!!!! Ibland blir jag så trött på det där bygget....aja......
När jag äntligen fick komma hem (har nog aldrig varit så skönt att få komma hem ifrån jobbet som det va i måndags)
så käka Mackan och jag sen följde jag med och kollade på hans innebandymatch. Även innebandyfrun Hanna va med och kollade =) Trevlans med sällskap!!!


Jobbade 12-20 i tisdags. Trodde vi skulle ha mycket att göra eftersom det va första rea-dagen men njae....visst va det folk men inte så mycket som jag trodde. Kan bero på att det va dagen innan löning.
Kul att läsa andras bloggar där det står att de fyndat på bokrean m.m....
Jag är trött på rean..har ju gått runt bland de där böckerna en vecka innan rean börjar....
Oooh inte fick jag någon semla på självaste fettisdagen...frågade Mackan i måndags kväll om jag skulle köpa med mig semlor hem på tisdagen efter jobbet men njae det blir nog för sent för vi ska äta och så när du kommer hem så vi kommer aldrig orka äta någon semla...oki, jag köper på onsdag då jag är ledig.
Men ändå hade den rackarn ätit semla på jobbet :P haha Vi fick ingen semla på jobbet i år...brukar få det.....

Nehe om jag ska ta tag i min lediga dag, betala lite räkningar, kila ner på stan och köpa semlor, ut till tornby och köpa en ny patron till pappas skrivare....borde städa/stryka/dammsuga samt plocka iordning i vårat tredje rum som just nu ser ut som en sopptipp :P haha

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

Jag tänker icke anta den utmaningen! haha Milla utmanad mig för ett tag sen så har redan gjort den ;)

2009-02-25 @ 15:09:26
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Milla

hello majjabladet=)

De blev: Skam me karin a... ja hon:P

kalla mig prinsessa av npn dansk I think:P

Anna jansson-pojke försvunnen och fortsättningen på shoppoholic bekännelse:D Har du handlat nått då, några bra tips=)

kram

2009-02-25 @ 22:34:19
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback