010109

2009-01-01 @ 15:44:25
Klockan är eftermiddag och jag sitter här i mysbrallan och gör mest ingenting :P
Oh näe jag är inte bakis (blir typ aldrig det...) men jag är osugen på o hålla på o diska/dammsuga m.m.
så jag sitter vid dator och surfar runt på facebook....tidsfördriv.
Väntar på att pappa ska ringa, så ska vi åka över till farmor en sväng =)
Mackan är iväg på Willys i Ekholmen och inventerar med fotbollslaget (nope, inte ett dugg avundssjuk...)
Nehe, hänt sen sist då.....

29/12= Ledig! Solade, himla skönt faktiskt. Sen på kvällen körde jag Body Pump med Sarah & Åsa :)

30/12= Jobbade 10-18, Mackan mötte upp mig efter jobbet för lite nyårsshopping åt honom :) Han fick en helt ny outfit inför nyårsafton :) Ashet ;) hihi Åkte iväg och solade på kvällen, kom hem och la mig i badkaret med nya H&M katalogen!!
Mackan och jag hade vår månadsdag, 3 år och 8  månader! Loooong time. Still love him soooo much! <3

31/12= Jobbade 10-15. Jobbade med Anna (Chefens flickvän) Det va lugnt men tiden gick hyffsat fort ändå.
Sen hem och käka lite och sen upp till världens bästa syster för hårfixning samt make-up! Hon är grymt min syster, skitduktig!! <3
Sen iväg till Lina & Stoffe för nyårspartaj! Vi åt potatisgratäng, grillade kött och åt sallad och vitlöksbröd *proppmätt*
Blev även kladdkaka lite senare. Trevlig kväll.
Bilder ifrån igår:



Vi va mer folk än så men kom endel som jag knappt känner så de fick ej va med på bild :P hahah

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Hörni ni är ju inte så pjåkiga ni heller!!!

puss

2009-01-01 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback