Besök av myrorna på morgonen

2009-01-29 @ 11:53:09
Undrar om det va för att jag hade rubriken en snabbis innan jobbet som gjorde att jag
hade en jäkla massa besökare i tisdags och igår....anar ju nästan att det va så.
Haha...och tji fick ni för det va inget snuskigt alls :P

Min onsdag bestod av en del hushållssysslor *jippeyay.....*
Diskberget skulle bort
2 omgångar tvätt skulle strykas...*shit vad det tar tid och stryka*
Plocka lite här och lite där....
Va och hämtade ett paket på Lucullus ifrån H&M!

Vi hade Markus pappa här igår som middagsgäst =) Då Gertrud är utomlands i 2-veckor
så tänkte vi att vi kunde bjuda över honom på lite mat :)
Sen vid 19:30 va det step kondition som gällde (saknade Sarah på brädan bredvid mig)
Det blir bara roligare och roligare, ska försöka gå varje onsdag, bortset från de onsdagarna som jag
slutar 20:00.
Igår ändrade Anki (instruktören) slutet på passet och la till ett nytt steg och shit pommes blev rätt jobbigt där i slutet!
Och du Sarah, jag har ingen träningsvärk i mina vader denna gång fast att jag höjde upp brädan *sweeet*

Annars så har det inte hänt så mycket, jo just det, har läst ut Mias hemlighet av Mia Eriksson (läste ut den förra veckan)
 Mias hemlighet är den tredje boken - efter Gömda och Asyl - om Maria Erikssons liv på flykt.
Den är riktigt bra den "serien" så nu har jag fortsatt på Mias systrar.
Omslagsbild: ISBN 9789189618701, Mias hemlighet
Ringde till myrorna igår för att höra om de kunde hämta ett databord (som vi har haft ute på blocket men ej blivit av med).
Trodde att de skulle komma och hämta det igår men icke sa nicke.....
De skulle skicka nån och hämta det idag mellan 07:30-12:30, tack för den.....va ju tvungen och gå upp tidigt och inte visste jag när de skulle komma heller...men vid 8--snåret tänkte jag ta ett bad och jag hann ligga i badet 10 min sen ringer telefonen och han meddelar att han kommer om 20 min. Hahah sweet va bara och kliva upp ur badkaret.
Den ena killen kanske va i 35 års åldern och den andra stackarn kan knappt varit 15 år och såg rätt tanig och klen ut.....(inte snällt sagt, jag vet....)tänkte för mig själv att det va ju jäkla tur att vårt databord inte va tungt :P hahah

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback