Hittat tillbaka

2009-01-22 @ 11:14:21
Jag kom iväg på min promenad runt stångån igår!!!!!
Ringde Hanna i hopp om sällskap men hon befann sig på jobbet....men det kommer fler ggr.
Men så himla skönt det va!! Solen värmde mig i ansiktet och himlen va blå :) *lovely'*
och så bra musik i ipoden....kunde ju inte bli bättre :)
På kvällen körde jag och Sarah step kondition, men det va nära att jag inte kom iväg och då inte p.g.a bristande intresse utan att Mackan lyckades nocka mig precis innan jag skulle gå...
Han låg och sov i soffan och jag skulle pussa honom på pannan och säga hejdå och då lyfter han upp huvudet precis..
det  gick hyffsat bra, fick näsblod men det va inte så farligt. Men jag tänkte att hejj nu ska jag hoppa runt på en step bräda...kanske inte det bästa när man precis blött näsblod....men det gick bra!!
Och sjuuuk roligt va det också!!!!! Jag måste bara ta mig dit .....för jag vet ju hur skönt det är och hur roligt det är!
Kanske har motivationen kommit tillbaka för imorse va jag på gymet 1 timme :) Hoppas motivationen är här för o stanna!!
Nehe nu måste jag slänga i mig nåt o äta för att sedan gå ner till Bokmedia och jobba lite med Edvard :)
Ser faktiskt fram emot den här arbetsdagen, så lugnt och skönt inne i stan och tydligen fanns det en hel del varor också (Edvard ringde nyss och undrade om jag kunde köpa halstabletter till honom...) så dagen kommer nog gå fort, jag jobbar ju "bara" 6 timmar :)

tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

HAHAHAH O Herregud!

Detta påminner mig om en händelse i högstadiet då han gjorde samma sak mot mig! ;) nockade mig till näsblod alltså.

Jens är mitt vittne!



Ha en kanonhelg! =)

2009-01-24 @ 04:25:28
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback