Ska bli sjuuukt skönt o va ledig imorgon

2009-01-14 @ 23:04:06

Efter att ha jobbat, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag ska det blir skönt att va ledig
imorgon!! Känns dock som att dagen kommer försvinna fort som attans då jag har en hel del att ta tag i...
aja...jag slipper iaf att va på jobbet, nåt som är bra ;) haha
Dock har den här dagen gått rätt fort, jag hade Sarah vid min sida fram till 17.00 då hon tyckte att det va dags för henne att gå hem ;) *avundssjuk, jag hade ju "bara" 3 timmar kvar på min arbetsdag*
Kvällen va rätt seg....denna returnering av böcker.....dock är jag inte så värst inblandad  *tacka  gud för det....*
Men jag har ändå pillat ett x-antal prislappar ifrån böcker....knappat in x-antal ean-koder på JB......
skoj till en början men sen suger det bäver pung *hahha...det är mitt uttryck för dagen....*
Va en sväng på Maxi efter jobbet för o handla lite (kan ni tänka er, jag handlade på Maxi....haha)
Sen hem och äta god mat som min underbara Markus fixat, han är förjäkla duktig på o laga mat....
så har ni en trasig köttbulle så fixar han den ;) *tror det är nån som är trött och borde gå och lägga sig....*
Sen bänkade jag mig i soffan för att titta på "Solen i ögonen" dokumentären om Lars Winnerbäck!
Fick mig att tänka på en sak, att imorgon när jag är ledig ska jag plocka upp mina Winnerbäcks skivor ifrån källaren!!!
Nehe, om jag ska gå in och väcka Mackan som somnade i soffan under Lasse dokumentären, han va sådär intresserad...haha
Nu är det nattinatti!!
C Ya!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Stina

Oh jösses vad du får jobba o stå i! Njut av din lediga dag!

Winnerbäck är så bra!!!

Hihi, ha inte för höga förväntningar på min "andra händelse på fredag". Det är mest david som ska göra en grej....

Puss o kraaaaam!!

2009-01-14 @ 23:15:34

Postat av: Hanna

Haha vad vitsigt.. (trasig köttbulle=LAGA mat) Ja, jag är liiiiite seg :P

2009-01-15 @ 12:18:49
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Anonym

haha laga mat! Tog en stund innan syrran fatta, är ju inte den vassaste i besticklådan;)

2009-01-17 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback