Ja må hon leva....

2009-01-13 @ 11:32:55

Sådär ja, kanske hinner med ett blogginlägg innan jag ska till jobbet...
just nu känns det fasen i mig inte som att jag gör annat än att jobba...*bläää*
Men på torsdag är jag iaf ledig.....YAY!!
Så vad har hänt sen sist....mest jobb skulle jag tippa på....

7/1-09= Jag och Sarah va på step kondition på onsdagskvällen. Tjena det kan vi kalla konditionsträning...haha! Men det va riktigt roligt :) Så nästa onsdag blir det step kondition igen!! Suger att inte jobbschema och träningsschema går ihop sig längre....step kondition är 19:30 och nu på ons slutar jag 20:00...*stjärt* Likaså Body Pumpen....*läppen hänger*
Aja, det får la bli 06:45 på fredagsmornar.....

8/1-09=Va på en snabbpromenad med Hanna, nästa gång blir det längre :) Tror du kan gå hur långt som helst i dina rosa träningsbrallor ;) *hihi*
Va och hämtade syster yster på Maxi. Sen vid 17:00 va det dags för fika med Emma och Lina :) Är sällan vi får ihop det alla tre men när vi väl ses är det hur trevligt som helst :)

9/1-09= Body Pump 06:45 *lovely* Jobba 13-20.

10/1-09= Jobba 10-17....Jag gjorde verkligen ingenting på jobbet den dagen....haha helt omotiverad. Jäklans tur jag hade Sarah vid min sida hela dagen, vi lyckades prata/skratta oss igenom den dagen iaf :)
Sen bar det av hemåt för o slänga i sig lite o äta och sen upp till "Salong syster" för lite håruppsättning samt make up! Har sagt det förut och jag säger det igen, hon ÄR v'ärldens bästa storasyster!!!
Sen mot Hanna för lite födelsedagsfirande, va en riktigt lyckad kväll. Här kommer bildbevis ;)


11/1-09= Söndagen bestod av jobba 11-17. Gick faktiskt bra o både gå upp o jobba, trodde jag skulle va tröttare i ögat än vad jag va.....visserligen hade jag och Sarah endel o ta tag i på jobbet så fanns inte så mkt tid för vila ;) hihi
På kvällen däremot fanns det tid för vila....haha köpepizza och ett par avsnitt av Desperate Housewives säsong 4 :) *skööönt*
Och ett stort grattis till Hanna som fyllde år idag :)

12/1-09= Jobba 10-18, efter det va det shopping med Mackan som gällde, systemet, plantagen, elgiganten, siba, maxi.

Nehe, nu är det dags och dra på sig jobbtröjan och sen äta nåt. Fasen vad jag saknar Sarah på jobbet, efter att ha jobbat helgen med henne och kunnat stå o prata och skratta ihop.så blir det lite segt när hon inte är där...
..och så får hon för sig att va ledig på måndagar och så ska hon jobba inne i stan idag men imorgon ses vi ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Hanna

Ujuj det var då verkligen klackarna i taket i lördags! Har sagt det förr och säger det igen, Bästa födelsedagen!!



Korv stroganoff är inte fy skam det heller. Jag hade ju liksom hela dagen på mig att grejja med detta också =) Hihi.. Nepp nu ska jag cykla ärenden. (Vuxet va, med ärenden :P) haha kram på dig!

2009-01-14 @ 14:16:16
URL: http://msfashion.devote.se/

Postat av: Milla

2009-01-14 @ 18:53:49

Postat av: Milla

Åhh vilket sött par;P

2009-01-14 @ 18:55:01
URL: http://milllaa.blogspot.com

Postat av: Lovisa

nice klänning hottie

2009-01-15 @ 11:03:14
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Anonym

Fan va snygg klänningen är!!!Riktig investering!

puss på dej lilltjej!

2009-01-15 @ 21:07:56

Postat av: Sis

Det var jag som skrev kommentaren ovan, men eftersom det va nån i Ukrania som uppfann datorn så försvann det...

2009-01-15 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback