Ge mig mat

2009-03-15 @ 18:41:35
Kom hem från jobbet för 1 timme sen.....Sitter här vid datorn med kurrande mage...Mackan har fotbollsmatch
och kommer nog inte hem förns om nån timme....ska försöka hålla ut tills han kommer hem, då jag hoppas på att det blir pizza....så sjukt sugen på pizza!!
Annars då:
Måndags: Jobbade 10-18
Tisdags: Jobbade 13-20
Onsdags: BRÖLLOP och sen va vi ute och åt på Kniv & Gaffel. Supermysig dag!
Torsdags: Jobbade 16-20, träna gym på dagen
Fredags: Jobbade 10-18 sen va Tobbe & Åsa här och åt tacos och tittade på Let´s Dance =)
Lördags: Jobbade 10-17 sen personalfest
Idag: Jobbat 11-17

Som sagt personalfest igår, eller personalfest och personalfest, men nåt åt det håller iaf.
Ganska lugnt och städat hemma hos Edvard, sjukt lång kö för att komma in på Harrys, på dansgolvet va det bara att vässa armbågarna då man blev knuffad titt som tätt....en öl & en cider rikare på mitt vänstra ben....
Kan sammanfattas med att jag har haft roligare på krogen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback