Kolmårdstroll

2009-03-08 @ 12:07:16

Kommentarer

Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



host



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



HA!



Stackars Linköpingsbor... det är vad jag har sagt hela tiden!

2009-03-09 @ 18:16:22

Postat av: Hanna

Hahaha.. Jag känner mig lite träffad... :P Det är fan inte snyggt med östgötska vill jag lova. Ja det var toppenkul på festen. Testade som sagt den elektriska tjuren och det var skitsvårt. Lyckades även filma stoffe och mangan men jag vet inte hur man lägger upp det. Nu måste jag prova min outfit tills imorrn.. spännande =) puss o kram

2009-03-10 @ 11:40:52
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback