Fina kommentarer som värmer :P

2009-05-15 @ 11:24:32
Hahah, tack  för alla fina kommentarer i mitt förra inlägg angående om att Mackan och jag åker till Cypern 31 augusti.
Jag har en känsla av att ni som lämnade dessa inte är ett dugg avundssjuka :P
Nicke & Carro: Liah får vänta med att titta ut tills 8 september ;) hihi
Jocke & Ankan: Dopet kan ni ha efter den 8 september ;) hihi

Annars då......
Onsdagen började med ett besök uppe på sjukhuset för att besöka mormor innan hennes hjärtoperation.
sen väntade 12-18 passet ute på Ikano....helt oki tid ;) Sen va det jalla jalla hem för att byta om/äta nåt för att sedan traska ner (då Mackan hade min cykel) till Feelgood för ett step konditions pass. Sate vad jobbigt det va, tror jag åt lite för nära inpå passet....illamåendet hängde i i så gott som hela passet....hopp hit...snurr hit...hopp dit...snurr ditt.....
Men jag skriver som Sarah, stegen satt mycket bättre denna gång!

Torsdagen va jag inte helt med i matchen...tankarna va på annat håll, närmare bestämt hos mormor och hennes operation. Men jag tog mig igenom 12-18 inne i stan.....på eftermiddagen ringde syster och berättade att operationen gått bra. Jag kunde andas ut.....!
Efter jobbet mötte jag upp Emma för en sväng på stan, vi hamnade till slut på Coffeehouse by George =) Mysigt!

Idag började jag dagen med ett body pump pass 06:45 och sen blev det solning efter det =)
Nu ska jag göra iordning mig för att sedan bege mig mot Ikano för 13-20 passet.
Kanske blir det en sväng förbi Hanna efter jobbet ikväll där är det tjejfest,  de firar Åsa som fyller år idag =) Grattis vännen!

Imorgon åker Mackan och jag till Stockholm =)

tjingeling

Kommentarer

Postat av: Carro

Jag ska försöka pressa ut henne innan ni åker så du/ni får träffa henne innan ;)

Puss

2009-05-15 @ 19:44:52
URL: http://caschen.blogg.se/

Postat av: Sarah

Trevlig resa!

Hann inte säga det innan jag rusade hem!



Massa puss och kram!

2009-05-15 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback