Snart måste jag dra...

2009-11-06 @ 10:35:43
till jobbet, men idag går jag till jobbet med ett leende...(för ovanlighetens skull...haha....).
Har glidartiden 12-18 idag .YAY!! *klapp klapp*
När jag avklarat min "tuffa" dag på jobbet så ska jag möta upp min andra hälft på Maxi så ska vi storhandla...jisses vilken inköpslista vi fått till denna gång. Undra om vi kan lösa ut oss :P
Och eftersom att det är fredag idag så bjuder kvällen på tacos och soffmys med Mackan :) Sweeeet!
Jobbade 13-20 i tisdags....hände inte mycket mer än så. I onsdags var jag ledig, då hände det desto mera.
*Bakade dumlekakor
*Bakade kolakakor
*Va en snabb sväng på stan (köpte mig bl.a nya liljor, röda...superfina!)
*Såg 4 avsnitt av Desperate Housewives
*Körde Body pump 06:45
*Mackan och jag va och hälsa på hans mormor som ligger på sjukhuset
*Tittade förbi Netonnet
*Dammsög
*Moppade golven
*Damma lite här och där + bytte soppåsar....
*Brottades med strykhögen ;)

Vid 20:00 landade Mackan och jag i soffan---skönt!

Igår jobbade jag 13-20, hände inte alltför mycket på jobbet men dagen gick ganska fort.
Fick ett varmt välkomnande (eller inte...)när jag kom till jobbet.
L säger, aha ska du jobba, jag trodde att det va K som skulle jobba.
Kommer ut i butiken och U säger, aha ska du jobba, jag trodde att det va S som skulle jobba.
Behöver jag säga att jag själv blev fundersam på om jag skulle vara där :P haha
Men det skulle jag, så det så ;)

Stort grattis till Angelica som fyller år idag!
Hoppas att du får en jättebra födelsedag med tårta och paket ;)
Många grattiskramar ifrån oss.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Hallå?! Har man blivit degraderad till ett "S" bara! =oP

2009-11-06 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback