Antibiotika

2009-09-23 @ 12:37:05
Då har jag spenderat 1,5 timme på vårdcentralen (fel vårdcentral också.....haha)
Klämt och känt på min mage och rygg, kissat i mugg och sen kom även de fram till att det va urinVÄGSinfektion (nöjd Sarah :P haha) Som jag redan innan dessa tester kunde berätta för dem.
270:- fattigare och några selexidtabletter rikare.
Nu kanske man kan kissa normalt igen.
Även min älskade syster är på bättringsvägen, hade köpt nya cosmopolitan till henne som lite uppmuntran men då hade hennes snälla man gått o köpt den igår till henne....Aja, tanken som räknas ;)
Så nu har jag en cosmopolitan att läsa! :)
Annars då, gårdagen på jobbet va sisodär, jobbade 12-20. Kan inte påstå att jag gick omkring med ett leende då min urinvägsinfektion spökade samt att jag fick sjukt ont i ryggslutet på eftermiddagen. Kom från ingenstans?!
Lite krämpor här och där och en pall med spel och en pall med kalendrar....roligare har jag haft på jobbet!
Kom hem från jobbet till ett dukat bord, fick en massa kärlek och tycka synd om av min älskade Mackan.
Han är bäst!!

Nehe om man ska ta hand om hushållet nu...väntar på att Emma ska höra av sig så ska vi ta en fika.
Det är i stort sett det enda som händer idag....Mackan ska va kvar på jobbet ikväll, äta mat och prata siffror. Så jag får laga och äta min mat själv....boring!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback