Myshelg

2009-09-28 @ 12:21:18
Då var det måndag igen, ny vecka, den innehåller mest jobb som vanligt :p
Helgen har varit lugn eller lugn och lugn vi har fått mycket gjort men vi har fått spendera tid ihop.
Och det är alltid lika mysigt ;)
Tänkte ju ha fredagsmys med Mackan när jag kommit hem ifrån jobbet i fredags. Vi gick ner till Hemmakväll och hyrde film sen gjorde vi tacos. Vi hann äta tacos sen slockna Mackan i soffan.
Jaha, fick ha fredagsmys själv :P haha
Fick hoppa in och jobba några timmar i stan i lördags, snäll som man är!!!!
Mötte Mackan på stan efter han spelat fotbollsmatch sen traska vi hemåt, lagade oss lite mat.
Sen började det roliga...haha...nu har vi möblerat om i vardagsrummet :) Är mycket nöjd.
Mackan har även gömt undan lite kablar i så kallade kabellister.
I söndags tog vi en sväng ute i Tornby, köpte oss 3 tavlor + 2 ramar + ny dyna till en fåtölj :)
Fick även upp vår köksklocka som stått och dammat i städskåpet ett tag :)
Nu börjar jag bli nöjd med vår lägenhet....lite små justeringar här och där är kvar...

Nä nu måste jag åka till jobbet (13-20) Hinner nog uppdatera mer ikväll då Mackan ska ut och äta och bowla med jobbet :) Typiskt, måste laga mat själv ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet.....dagens i-landsproblem.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: sis

Antecknat, men det är ju tre månader till julafton:)! Meh för du ska ju säga nåt, som beställde OCH köpte samma bikini! För två år sen hade jag beiga såna skor, som jag kastat.

2009-09-29 @ 19:17:24
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback