PaRtYfReDaG

2009-09-25 @ 09:03:33
Ni kommer inte tro det är sant men idag ska Sarah och jag jobba 10-18 ihop, vilket innebär att vi är själva mellan 10-13 samt att vi får 1-timmes lunch ihop....!! *Yay*
Känns som att det är ett halvår sen minst om inte ett år sen som vi hade lunch ihop!! :)
Tjooooho, partyfredag!

Annars då, urinis är mycket bättre men jag har några selexid kvar att knapra.
Efter 18:00 idag ska Mackan och jag ha fredagsmys med tacos och soffhäng!
 *längtar både efter det och efter mitt fredagsmyssällskap*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Ihhh! Det blev ju en bra partyfredag till slut, trots att Petter-Niklas drev mig till vansinne där ett ögonblick. Och alla kalendrar som skulle läggas i kartong fast dom inte skulle läggas i kartong.... Men nu är det fredagsmyyyyyys och nyckeln låg i brevinkastet. YAY!



PUSSEN

2009-09-25 @ 19:17:26
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback