Tandläkarbesök

2009-09-16 @ 11:14:58
Klockan är bara 11:15 och jag har redan varit hos tandläkaren, varit ute på en powerwalk, varit och handlat samt varit en sväng på stan för att hitta en present till Emma :) (hann inte köpa klart presenterna igår)
Jisses vad jag hunnit med saker på morgonkvisten....
nu väntar jag på att klockan ska slå 12:30 så jag kan åka till jobbet, 13-20 idag.
Tandläkarbesöket imorse gick kanon, hon sa att jag hade fina tänder och att vi ses om 1,5 år igen :) Tackartackar!! *andas ut*
Jobbade i stan igår, tiden går så mycket fortare när man jobbar inne i stan, klagar inte! :)
När jag slutade jobba vid 18:00 så gick jag en sväng på stan för att hitta nån present till Emma.
Va hemma vid 19:00, satte mig vid datorn och slappa, surfa in på Feelgoods hemsida och såg att det va ett core-pass klockan 19:30 så fort på med träningskläderna och hojja ner :) Magmusklerna gick jobba 30 min igår kväll :)

Nehe, om jag ska börja läsa Camilla Läckbergs nya bok: Fyrvaktaren.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

FAN va pepp att gå ifrån tandis utan att få en ny tid, undrar om det hänt mig?!

puss

2009-09-20 @ 13:18:00
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback