Barnvagn check!

2010-04-12 @ 11:33:28
Jaha måndag igen, ny arbetsvecka....hejjahejja!!

Söndagen innebar tvättstugan (fast det va Mackan som tvätta!) en tripp till Norrkköping för att besöka Babyproffsen & Babyland.
Där gjorde vi en beställning på vår barnvagn och så köpte vi en madrass till spjälsängen.
Eftersom vår spjälsäng har ca 30 år på nacken så har det varit lite svårt att hitta en madrass som passar, standardmåtten nuförtiden verkar vara 60x120 och det blir för stort till vår spjälsäng.
Men vi hittade en madrass som passa som handen i handsken och den kostade 299:- Det kan jag leva med!
Så nu kan vi bocka av madrass till spjälsäng samt barnvagn (liggdel, sittdel samt bilbarnstol)
Yes, nu är vi på G :)
Det finns en hel del kvar på inköpslistan men det är ju ett tag kvar,  12-13 veckor sådär..  ;)
Jag har bästa systern, fick mail av henne igår med fler tips från coachen!! Mycket bra.

Tog svängen förbi Maxi på vägen hem och fyllde upp kyl & frys.

På kvällen träffade jag Emma på en snabbdate! Sånt gillas :)

Här kommer en bild som Mackan tog på mig igår:

Nehe, om man ska ladda inför 13-20.
Sarah är tillbaka efter sin fjällresa,  så nu kan jag gå till jobbet med ett leende.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Carro

Vad fin du är gumman!

Nyfiken att höra om inköpen ni gjort :)

Puss

2010-04-12 @ 12:57:04
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Angelica

Håller med Carro! Hur fin som helst!!! =)

2010-04-12 @ 15:18:04
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Anna

Finaste magen!!! fan va nyfiken jag är på vad som gömmer sig därinne:)

puss

2010-04-12 @ 20:58:04
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Madelene

Oj vad de växer! fint o spännande! :)

2010-04-13 @ 00:20:33

Postat av: Cissi

Hot mama ;) Du är vekligen otroligt fin som gravid, Miafia!

2010-04-18 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback