Knas...

2010-04-10 @ 23:03:19

Då va det helg igen, skönt!
Ännu en arbetsvecka är avklarad, 10-18, 13-20, 13-20 samt 10-18 i fredags.
Gårdagens arbetsdag va ganska lång, vi fick en stor pocketsändning så jag stod i stort sett framför datorn hela dagen och gjorde en inleverans. Började få lite ont i huvudet på eftermiddagen ( jag har typ haft ont i huvudet 2 ggr i mitt liv) men tänkte att det nog va p.g.a för lite vatten och att jag stått framför datorn hela dagen.
Kände mig lite trött och hängig på kvällen....Sov knappt en blund inatt, det gjorde ont att vända sig och så värkte det vid axelpartiet...typ sån värk man har i kroppen när man är förkyld men det satte sig i axlarna..Jag har inte ont i halsen, inte snorig, ingen feber...så vet i fasen va det va...
Väckte Mackan vid 04:30 och bad honom hämta en värktablett då jag inte orkade resa på mig...mycket knasigt.
Mackan drog iväg på fotbollsträning vid 09:30 imorse....kom hem en snabbis på eftermiddagen för o käka lite, sen vidare på nästa träning, hem och byta om och nu är han och bowlar/äter och ser på El Clasico.
Kul kille en lördag ;) hahaha
Det enda vettiga jag gjort idag va o fika med Lina & Emma vid 12-tiden :)
Mycket trevligt o umgås med de töserna.
Mitt huvud känns inte helt hundra....hoppas på att få sova några fler timmar inatt!

Här kommer en bild på skötbordet Mackan gjorde, nu vitmålat :)


Nu ska jag fortsätta titta på djävulen bär prada och hoppas på att Mackan trillar in relativt snart ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Va fint det blev!!! Hoppas du mår bättre, jag är helt förkylningsdäckad, blä!

puss

2010-04-11 @ 12:26:43
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Angelica

Huvudvärk låter varken bra eller kul... =( Hoppas du har det bättre idag gumman! Kramar

2010-04-11 @ 18:56:38
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback