Såld!

2010-04-15 @ 11:48:51
Solen skiner och jag är ledig, kan det bli bättre? Näe, jag tror inte det.
Eller jo om Mackan va ledig och vi hade våran skrutt o mysa med men det kommer ;)

Dagens agenda: Date med systeryster och Skorpan, mysigt!
Kvällens agenda: Date med Lina & Emma :)

Nehe, om man ska ta och göra iordning sig och äta något.
Förresten, Mackan sålde vår tv-bänk igår!! Jaaaa! Vi köpte ju oss en ny vit tv-bänk för ett par veckor sedan och den gamla fick stå kvar i vardagsrummet då den inte fick plats i källaren men nu är den såld!!!
Nu hoppas vi på att bli av med Renaulten också, vi har fortfarande en bil för mycket :P haha

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Vad ska ni ha för renaulten? har ni en annons utlagd nånstans? vet att tommy, min förra chef, vill ha en bil. puss

2010-04-15 @ 12:19:38
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hej Maria..



Du är vinnare i min tävling på bloggen:

Om du skickar din adress till mig på mailen så kommer jackan till dig inom kort:

Min mail: [email protected]



Tack för att du va me och tävlar, och GRATTIS igen...



Lycka till me bebben..



// Sofia

2010-04-19 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback