Telefonkö....

2010-04-13 @ 08:54:22
Fasen vad pepp, jag har plats 385 i försäkringskassans telefonkö....Tack vare att El Jefe fyllde i fel på lite papper som han skulle fylla i åt mig och ringde in till försäkringskassan (vilket va himla bra gjort ju för sig) och lämnade uppgifterna....Men han tyckte jag skulle ringa försäkringskassan och stämma av med dem att de fått in uppgifterna....Som tack för att han inte kan fylla i papper ordentligt ..haha...så får jag sitta i telefonkö ;)

Mackans alarm ringde vid 06:30, vaknade till som vanligt. Kan man lära sig att sova hårt? ;)
Gick upp och kissa och sen kunde jag inte somna om....*suck*
Men Nicke har underhållt mig på Facebookchatten på morgonkvisten....
Skönt att det finns fler som är vakna tidigt ;)

Jobbdagen igår gick hyffsat fort, Sarah va som sagt tillbaka efter sin fjälltur. Vi hade mycket att ta igen och tror både hon och jag va lite småtrötta då det blev en hel del fniss, felsägningar, tokiga meningar...
Tack för att du är tillbaka!

Idag laddar jag inför promenad/fika med två härliga tjejer, Carro & Liah. =)

Kan det bli min tur snaaaaart så jag kan hoppa in i duschen någongång.....


Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

nee jag vill inte skriva i bloggen sen pappa började läsa den. så du får nöja dig med lite klipp då och då;P

2010-04-13 @ 20:05:59
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback