Regnet faller...

2010-07-24 @ 23:29:25

Det är lördagsmys för hela slanten hemma hos familjen Johansson/Karlsson.
Mysbyxor, tacos och soffhäng med vår älskade dotter.
Annars har vi tagit en tur på stan idag..men traskade hemåt när regnet kom...
Sen dess har vi varit hemma och myst.
Vilma fick lite nya kläder från Kappahl, de hade 50% på all rea om man va medlem.Det va jag inte men min syster ;) Tack bästa sis!

En vit body och jeansleggings.

I torsdags fick vi besök av min kusin Beccis, sen tog vi en promenad genom staden och på kvällen hade Mackan fotbollsträning vid Fredriksberg. Jag och Vilma tog en långpromenad (6,5km) till Fredriksberg och mötte upp pappa Markus när träningen var slut och så åkte vi ihop hem.

I fredags blev Vilma 3 veckor gammal. Jisses vad tiden går fort, känns som det va igår vi kom hem ifrån BB..haha

Vilma 3 veckor gammal.

Vi tog en liten biltur och hälsade på morfar på jobbet.

Sen åkte vi ut till farmor & farfar i Holmetorp.
Mackan och jag pysslade med våra fotoalbum, jisses vad bilder vi framkallat och satt in i fotoalbum...pjuh.
Farmor Gertrud gjorde rödavinbärssaft/gelé/paj och Vilma hängde med farfar Arne.



Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback