Stångån runt

2010-07-27 @ 20:49:54

När mina sötisar låg och sov imorse så hade jag tvättstugan.
Herrejisses vad tvätt det blir när man har en lite skrutt i familjen....men det va jag ganska inställd på ;)
När de vaknat tog vi en sväng på stan, men nu börjar vi kunna affärerna och dess utbud så vi tröttnade ganska snart. Så det fick bli en promenad runt Stångån. Det va kanonväder, blå himmel och sol =) Underbart.
Hem och käka lite och titta på planet earth.
Vid 17:30 tiden åkte Mackan på fotbollsträning och jag och Vilma tog en promenad i det fina vädret.
Men denna gång gick vi inte och mötte upp pappa utan vi höll oss i trakterna.
Så här söt va Vilma när hon testade sin pjamas för första gången igår kväll =)
Det är strl 46/48 men den är ganska stor på henne...


Nu har jag en hungrig liten tös bredvid mig...

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Hahaha mycke tvätt blire och bara mer o mer! Gillar ni Planet Earth?

2010-07-27 @ 22:27:33
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback