25 ballisar

2010-06-23 @ 23:12:32

Idag är ingen vanlig dag för det är min 25-årsdag.
Ja må jag leva... ja må jag leva....
Tack snälla för alla sms, telefonsamtal, gästboksinlägg på facebook, blogginlägg m.m
Ni är för söta!!
Igår när vi kom hem ifrån föräldrakursen för att hämta Mackans träningsväska så möttes jag av detta:

Min kära syster och pappa hade dekorerat våran lägenhet med 25 ballkonger under tiden som vi var
på föräldrakursen...haha de är för roliga.
Paket har jag också fått idag:

Skor och fin blomsterbukett ifrån mamma & pappa.

Fin skål med en himla massa godis i från Fam Forsberg

Jättefin rosbukett (25 rosor) av min karl

Jättefint "fotofamiljeträd" (jag döpte det till det iaf ;)
av mina fina arbetskollegor.

Näe, nu är det tack och godnatt....
Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Men va fina saker! Fina saker till finaste tjejen:) mest nöjd är jag med snoppballongerna i sängen moahaha

2010-06-23 @ 23:32:58
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Sarah

Haha, diggar ballongen i kylen!! Det är så otippat att det blir extra kul. Typ, astidigt på morgonen, man ska göra frulle, öppnar kylen och BALLONG!!



Ses på jobbet, Baben Larsson! =oD



Puss

2010-06-24 @ 08:39:49

Postat av: Lovisa

å fy fan fick du plats med så många balkonger hemma hos er? hihi (ok jag gillar å kommentera när det blir lite feeel:P)

2010-06-27 @ 17:30:02
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback