Gott om plats

2010-06-02 @ 21:46:13

Ännu en arbetsdag avklarad, idag hade jag en slappisdag inne i stan 13-18. Va vääääldigt lugnt kan man säga, tur det fanns lite varor att plocka med. Fick finbesök av familjen Forsberg också :)
Efter jobbet träffade jag Emma & Jenny, satt och glassa i solen :)
Annars så har det varit mest jobb de senaste dagarna.
I söndags jobbade jag 11-17 och M hade fotbollsmatch.
I måndags jobbade jag 10-18 sen åkte jag och tittade på M´s fotbollsmatch i Hjulsbro.
Fick sällskap av Carro, hennes syster Milla och Liah :)
Igår jobbade jag 13-20 och M hade fotbollsträning....
Så det har blivit sen kvällsmat denna vecka.
Idag och imorgon är M på kurs i Söderköping så inatt så får jag sova själv :( Kommer bli tokensamt, är inte van vid att sova själv men jag ska nog överleva ;) Desto mer plats i sängen för mig ..hehe
Imorgon jobbar jag 13-20 och M har fotbollsmatch direkt efter han slutat jobba så blir sen kvällsmat imorgon med.
På fredag är jag ledig, då är det tvättstuga och medlemsfest med Feelgood :)
På lördag jobbar jag och M har lagfest med fotbollen från kl 15:00 och framåt...
Gissa om jag ser fram emot söndagen?! Då har vi inget inbokat, kanske bara kramas och ta igen all förlorad tid ifrån veckan ;)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback