Helgen va fullspäckad med roliga saker

2010-06-08 @ 18:29:55

Helgen som va gick kanonfort...hittade på skojiga saker både fre, lör & sön :)
I fredags va det Medlemsfest med Feelgood på Strandgatan två. Samlades på Feelgood först för en välkomstdrink, sen bar det av till Strandgatan två för buffé (som tyvärr inte va kanongod, potatisgratängen va aningen pepprad...), musiktävling och instruktörerna stod för karaoke. Mycket trevlig kväll, även om jag och Sarah begav oss hemåt vid 23-tiden...men vi skulle faktiskt upp och jobba på lördagen.


Som sagt, jobbade 10-17 i lördags. Kan ju inte direkt påstå att det va det roligaste "jobbvädret", klarblå himmel, strålande sol och 20-25 grader varmt. Det gjorde att folket valde att spendera sin dag utomhus istället för på Ikano-huset. (förstår dem...) Men jäklar vilken seg dag det va på jobbet..
Efter jobbet traskade jag till Tobias & Åsa, där jag blev bjuden på tacos. Sen satt vi på deras balkong och njöt av det fina vädret och sällskapet ;) Tack för en att ni tar hand om mig när min karl är på vift (lagfest) ;)
I söndags tog Mackan och jag bilen till Norrköping/Söderköping.
Stannade vid morfars grav och vid minneslunden hos farmor och farfar för att sätta lite blommor och tända ljus.
Tog svängen förbi Babyland för o kolla om vår vagn var på G...det va den inte.
Vi köpte en filt & nappar när vi ändå va där.
Sen styrde vi bilen mot Söderköping för lite picknick i det fina vädret.


I måndags började en ny arbetsvecka, startade med en 13-20.
Idag har jag varit ledig, strosat runt på stan med Emmslem :)
Nu har jag precis slängt ihop lite korvstroganoff, dags o ta tag i disken. Karln är iväg på fotbollsträning.

Förresten, idag ringde de från Babyland, vår barnvagn har kommit hem :) Haha enbart för att vi va där och frågade i söndags....Hämtar den nog inte förns i början av juli...de helgerna som är kvar i junimånad är fullbokade...

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Ah, citronen.... Kvällens höjdpunkt... eller vänta... Hörru, varför ingen karaoke-video?!

2010-06-11 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback