Ledig onsdag

2010-06-16 @ 21:56:34

Jäklar vad denna lediga dag har gått fort...swisch så var det kväller ;)
Traskade neråt stan vid 12-tiden för o spana lite och njuta av det fina vädret.
Blev ett par skor och en bikini rikare :) Mötte upp Emma vid 13:15 för att inhandla en liten blomma till Lina.
Traskade mot Linas nya lya, mycket mycket fin lägenhet :) Hängde på Linas innergård och åt Viktoria och Daniel muffins och njöt av solen och sällskapet :)
Traskade hemåt vid 16-snåret...kisspaus och vattenpaus hemma. Sen ner på stan för att inhandla jordgubbar *mumsigt värre* Mötte familjen Forsberg på gatan, även pappa kom förbi en snabb sväng.
Sen blev det en runda på stan med syster och Skorpan, där träffade vi på familjen Gustafsson (snart iaf ;)
Kom hem vid 19-tiden, Mackan va precis klar med maten då...jajjemen bortskämd är bara förnamnet ;)
Nu har vi ätit jordgubbar...Mackan spelar God of war och jag surfar runt.
Jag har knappt varit hemma idag...det är så en ledig dag ska se ut. Träffa nära och kära :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite...
Ny arbetsdag imorgon....

Måste bara visa denna söta bild på min fina systerdotter:

Sötaste Skorpan i sin fina byxdress <3


Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anna

Hihi Skorpan tackar för komplimangen och undrar om den dära kusinen kommer snart;) vad blev det för skor/bikini jag vill se!

puss fina syster

2010-06-17 @ 19:09:45
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback