Svartåfors

2010-06-30 @ 09:12:11

Igår var ännu en solig dag, jag måste säga att jag är ganska nöjd med hur jag prickade in min semester ;) hehe
Igår var jag vid Svartåfors med Emma och hennes kompis Linda. Jag är lite avis på dem som ligger och pressar i solen faktiskt...jag vill också!! Jag satt i skuggan under ett stort träd i min brassestol med en sjal på min lilla mage. Det var förvisso ganska skönt i skuggan också....Får sola försiktigt, skinnet på magen är tillräckligt spänt som det är ;) haha
Emma & Linda va i vattnet flera ggr, jag va i och kände också men va inte riktigt lika varm då jag suttit i skuggan så nöjde mig med att doppa mig till knäna. Men det va behagligt i vattnet.
Hämtade Mackan på jobbet vid 16:30, hem och fixa käk och sen åkte vi ut till Örtomta för att titta på fotboll. Familjen Gustafsson/Rudqvist sällskapade oss på gräsmattan.


Sötaste Liah =)

 Fick även en försenad födelsedagspresent,
en hink full med spa-saker...=)
Den kommer komma väl till användning om ett par veckor ;)
Tack snälla.

Skjutsade Mackan till jobbet imorse igen...ska hämta upp honom
vid 16:30 för att åka till IKEA en snabb sväng.
Nähe, om man ska hoppa in i duschen och ta till vara på ännu en solig dag!! :)

Tjingeling

 


Kommentarer

Postat av: Frida

Stort grattis till er lilla tjej!!! Lovisas status på Facebook avslöjade det. Hoppas det gått bra och att du mår bra. Vet ni vad hon ska heta? Stort grattis ännu en gång!

2010-07-03 @ 00:16:46
URL: http://Thisisfrida.blogspot.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback