Händig karl

2010-03-21 @ 21:29:33
Gäääsp, jisses vad trött jag är. Det tar på krafterna att jobba...Men nu är denna jobbhelg över :) *tjohooo*
I fredagskväll efter jag slutat jobba så var vi ute och åt med Markus föräldrar på Afrodite :) Mycket gott och väldigt mättande. Kom sent i säng....Vaknade vid 03:30 av ett mms på min systerdotter :) Sen hade jag svårt o somna om, skrutten i magen levde om som aldrig förr...Dock väldigt mysigt men hade svårt o sova.
Upp och jobba på lördagsmorgon...mycket kunder trots det fina vädret och helgen innan lön. Så arbetsdagen med L & L gick fort. Mackan kom och hämta upp mig efter jobbet så åkte vi förbi Maxi för att inhandla ingredienser till tacogratäng. Resten av kvällen blev det soffmys och en snabbvisit av Fam Forsberg som visade upp sin nya familjemedlem :)
Jobbdagen idag gick lika fort som gårdagens, vet inte vart folk har fått pengar ifrån men handlat har de gjort iallafall :)
Va uppe en snabbis hos Forsbergs när jag kom hem ifrån jobbet , hälsa på Skorpan lite grann. Vet inte om hon gillade mitt besök då hon kräktes på mig ;) hihih Men moster tycker om dig ändå!
Min karl är en mycket händig karl.....sen han fick veta att han skulle bli pappa så har han pratat om att han vill göra ett eget skötbord. Hmm, visst tänkte jag och hade någonstans i bakhuvudet tanken på att köpa ett i beredskap ;) Inte för att jag tvivlade på hans kunskaper att göra ett skötbord men för att ha en plan B ;)
Men i lördags när jag jobbade så snickrade han ihop ett skötbord. (samt ett hyllplan till städskåpet..)
Skötbordet är jättefint och ser ut som vilket "köpeskötbord" som helst. Han har tillochmed gjort en "virvel" eller vad man ska kalla det i mitten av bordet....Nu ska det bara målas vitt så är det klart.
Jag har fasen i mig världens bästa pojkvän!
Så förtillfället ser det ut såhär i vårt sovrum:


Nu ska jag ta ett bad och vänta på att Mackan kommer hem ifrån fotbollsmatchen...
Sen är det sängläge....ny jobbdag imorgon.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Vad kostar det att låna dom där händiga händerna?? ;)

Ser finfint ut!!!

2010-03-21 @ 23:42:38
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback